اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع فجر / 162

محمودی: بهترین سلاح در برابر جنگ نرم دشمن قرآن است

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه علمیه امام صادق (ع) گفت: بهترین سلاح در برابر جنگ نرم دشمن قرآن است، ما باید با تاسی به قرآن و معارف الهی خود را در برابر نفوذ فرهنگی غرب در خانواده‌ها بیمه کنیم.

محمودی: بهترین سلاح در برابر جنگ نرم دشمن قرآن است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با سومین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر با عنوان «انقلاب اسلامی، جوانان و خودباوری» با حضور آیت‌الله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رییس ستاد دهه فجر رضا غلامی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های ورامین و قرچک، سید رضا طباطبایی بخشدار مرکزی، محمدحسن فرجی رئیس شورای شهر، رضا کارخانه شهردار ورامین و جمع دیگری از مسئولان و عده کثیری از علاقمندان به قرآن در مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی محمودی رییس حوزه علمیه امام صادق (ع) ورامین طی سخنانی در این مراسم گفت: به لطف خداوند متعال امروز به برکت نظام اسلامی ایران اسلامی مملو از قاریان و اساتید برجسته قرآنی شده است.

وی افزود: امروز اساتید برجسته قرائت بین‌المللی کشور ما دارای سبک‌های مخصوص به خود در جهان می‌باشند.

حجت‌الاسلام محمودی عنوان کرد: بهترین سلاح در برابر جنگ نرم دشمن قرآن است، ما باید با تاسی به قرآن و معارف الهی خود را در برابر نفوذ فرهنگی غرب در خانواده‌ها بیمه کنیم.

این گزارش حاکی است، سپس استاد حمیدرضا احمدی وفا از اساتید برجسته بین‌المللی کشور و موذن و قاری آستان قدس رضوی به تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید پرداخت.

گفتنی است، در پایان جوایز برندگان مسابقه قرآنی فجر ورامین به آنها اهدا شد. 

انتهای پیام/2462/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول