اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌ فقیه در لرستان:

مهم‎ترین وظیفه مردم و مسئولان حفظ وحدت است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: مهم‎ترین وظیفه مردم و مسئولان کشور در شرایط کنونی به منظور تداوم حرکت رو به رشد انقلاب، حفظ وحدت و انسجام، بصیرت و هوشیاری و پیروی محض از ولایت فقیه است.

مهم‎ترین وظیفه مردم و مسئولان حفظ وحدت است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‎آباد، حجت ‌الاسلام سید احمد میرعمادی صبح امروز در مراسم گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر در مسجد امام خمینی(ره) بروجرد گفت: دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی فرصت مناسبی برای بیان وقایع مهم انقلاب برای نسل‎های حاضر و آینده است.

وی افزود: یادآوری ایام‌الله دهه فجر یادآوری افتخارات، رشادت‌ها و ایثارگری‌های ملت قهرمان ایران اسلامی است.

میرعمادی با بیان اینکه ایام‌الله دهه فجر یادآور تاریخ انقلاب اسلامی است، یادآور شد: دهه فجر از روزهای ماندگار و درخشان ملت بزرگ ایران اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: انقلاب اسلامی ایران منشأ تحولات بزرگ در جهان شده است.

وی اظهار داشت: کار پیامبران الهی دعوت به توحید، تقوا، عدالت، دین خدا، برادری، دوری از شیطان و پیروزی تفکر اسلام ناب محمدی(ص) بر تفکر مادی بوده است.

وی تصریح کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به واسطه الهی بودن و دین محوری تنها با عنایت خداوند و حمایت قاطع مردم و رهبری‎های خردمندانه امام راحل به پیروزی رسید.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: مهم‎ترین وظیفه مردم و مسئولان کشور در شرایط کنونی به منظور تداوم حرکت رو به رشد انقلاب، حفظ وحدت و انسجام، بصیرت و هوشیاری و پیروی محض از ولایت فقیه است.

حجت ‌الاسلام میرعمادی گفت: درخواست مردم در قبل از انقلاب و در مبارزات و نهضت امام خمینی (ره) احیای اسلام ناب محمدی و مبارزه با ظلم و فساد بوده و امروز هم بعد از 34 سال ایستادگی مردم ایران برای خدا و اسلام بوده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: از اصول مهم انقلاب اسلامی ایران پیروی از اصل و اساس ولایت مطلقه فقیه است.

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی با شهدا پیمان بسته‎اند تا از اصول و ارزش‎ها و آرمان‎های انقلاب دفاع کنند، گفت: هر کس که با ولایت بود ملت در کنار او خواهد بود و هر کس با ولایت فاصله گرفت ملت از آن جدا می‎شود.

حجت الاسلام میرعمادی افزود: گسترش عدالت و یکتاپرستی در جهان، آرمان الهی و هدف اصلی و نهایی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در گستره گیتی است.

وی بیان کرد: همین آرمان بلند و الهی موجب شده تا انقلاب اسلامی ایران به عنوان انقلابی متمایز و ارزشمند در سطح جهان مورد توجه همگان باشد.

میرعمادی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی را به همراه داشت که از جمله این دستاوردها می‌توان به سرنگونی رژیم دو هزار و 500 ساله شاهنشاهی، دستیابی به استقلال همه جانبه و تعیین حق سرنوشت توسط خود مردم اشاره کرد.

وی با اشاره به دستاوردهای ارزشمند انقلاب در کشور، اظهار کرد: رمز اصلی ماندگاری انقلاب اسلامی ایران، الهی بودن این نهضت و پیام جهان شمول و عدالت خواهانه آن است.

در مراسم جشن انقلاب در مسجد امام خمینی(ره) بروجرد برنامه‎هایی نظیر شعر خوانی، اجرای تواشیح و پذیرایی با حضور جمع کثیری از مردم برگزار شد.

انتهای پیام/2304/و30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول