اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای مرکزی اصولگرایان کاشان:

وحدت عامل پیروزی بر دشمن است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای مرکزی اصولگرایان کاشان، از وحدت میان نیروهای خودی به عنوان مهم‌ترین عامل پیروزی بر دشمن نام برد.

وحدت عامل پیروزی بر دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، عباسعلی فراهتی در جمع اعضای شورای مرکزی اصولگرایان در کانون جوانه‌های این شهرستان اظهار داشت: در شرایط حساس کنونی دنیای استکبار با تمام قوا و امکانات و استفاده از همه شیوه‌ها و ترفندها به جنگ با ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی آمده است.

وی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را امانتی در نزد ملت ایران دانست و گفت: با خون مطهر و مقدس هزاران شهید گران قدر نظام مقدس جمهوری اسلامی آبیاری شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور کاشان از وحدت، همبستگی، اتحاد و دوری از اختلافات به عنوان مهم ترین عوامل پیروزی بر دشمن نام برد و گفت: هر چند برخی اوقات اختلاف موجب پیشرفت و توسعه است اما تمامی اختلافات برای ایجاد وحدت باید در یک نقطه به یکدیگر متصل شود.

فراهتی، زمان‌شناسی و امام‌شناسی را نیازمند داشتن بصیرت دانست و گفت: تا زمانی که دانشمند و آگاه به زمان باشیم هیچ یک از حوادث و توطئه‌های دشمن نمی‌تواند ما را از پای درآورد. 

فراهتی در ادامه با اشاره به عبرت‌های تاریخ از صدر اسلام تا کنون ابراز داشت: در صدر اسلام نیز افرادی بودند که در رکاب پیامبر(ص) شمشیر می‌زدند و در جنگ‌های بدر، احد، خندق و جمل از مجاهدان صدر اول اسلام به شمار می‌رفتند اما در ادامه مقابل ائمه اطهار قرار گرفتند و باختند.

رئیس شورای مرکزی اصولگرایان کاشان عنوان کرد: باید از روزی ترسید که در پیشگاه خداوند جوابگوی شهدایی باشیم که برای اعتلای کلمةالله بدن‌های آنان در صحنه‌های انقلاب اسلامی، محراب مساجد و هشت سال دفاع مقدس قطعه قطعه شد.

فراهتی از ایجاد تفرقه بین مردم و مسئولان نظام به عنوان یکی از مهم ترین حربه‌های دشمن برای رسیدن به اهداف شومش نام برد و گفت: ملت بصیر و آگاه ایران، این نقشه دشمن را نیز مثل گذشته با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال و انتخابات آینده نقش بر آب می‌کنند.

به گفته وی، آنان که دانشمند و آگاه به زمان خود باشند حوادث و مشکلات هرگز این افراد را از پای در نمی‌آورد و تمام ترفندها و توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کنند.

وی متذکر شد: امام خمینی(ره) 15 سال رنج غربت را تحمل کرد و در مقابل سختی‌ها و مشکلات متعدد استقامت ورزید تا انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و امروز آن را نزد ما به امانت گذاشته تا از آن پاسداری کنیم و به صاحب اصلی آن برسانیم.

انتهای پیام/2406/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول