اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج اساتید گیلان:

سران قوا وحدت را حفظ کنند

خبرگزاری فارس: بسیج اساتید گیلان با صدور بیانیه‌ای از مجلس و دولت خواست تا برای آرامش کشور وحدت خود را حفظ کنند.

سران قوا وحدت را حفظ کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، بسیج اساتید گیلان با صدور بیانیه‌ای درباره مسایل اخیر دولت و مجلس عنوان کرد: در ایامی که ملت شریف ایران سی و چهارمین بهار انقلاب را جشن می‌گیرند، انقلابی که با رشادت‌ها، دلیری و جوانمردی‌های بسیار در 22 بهمن 1357 با رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) به پیروزی رسید اما در این ایام مقدس حوادثی رخ می‌دهد که شیرینی را به کام ملت تلخ می‌کند، ملتی که همواره و همه جا با یکدیگر دست به دست هم با وحدت تمام بحران‌ها و مشکلات‌ها را پشت سر گذاشتند و گوش به فرمان رهبری عزیزشان بودند.

این بیانیه می‌افزاید: اگر شرایط برای مردم هر روز سخت‌تر شود تحریمشان و تهدیدشان کنند با گوش جان سپردن به فرمایش امام خامنه‌ای که فرمودند در شرایط بدر و خیبر هستیم، همه چیز برایشان آسان می‌شود و لب تشنه جان می‌دهند اما سازش نمی‌کنند.

در ادامه بیانیه بسیج اساتید آمده است: با وحدت بود که توانستیم انقلاب کنیم و هشت سال جنگ تحمیلی را پشت سر بگذاریم و در مقابل تمام نقشه‌های شوم دشمن بایستیم و پیشرفت کنیم و نگذاریم که خدشه‌ای به انقلاب وارد شود.

این بیانیه اضافه کرده است: امام (ره) بزرگوار همواره بر وحدت تاکید می‌کردند و رهبر معظم انقلاب یکی از راه‌های مقابله با دشمن را ایجاد وحدت می‌دانند و آن هایی که خود را پشتیبان ولایت فقیه و گوش به فرمان رهبری انقلاب می‌دانند آیا نشنیده‌اند که ایشان بارها فرمودند اختلافات مضر است، هم بین مسئولان و هم کشاندن آن بین مردم، مگر حضرت آقا نفرمودند که اختلافات را نباید علنی و احساسات مردم را نباید برای ایجاد اختلاف تحریک کرد.

در ادامه بیانیه ذکر شده است: اساتید بسیجی گیلان به تمام مسئولان و اقشار و آحاد ملت توصیه می‌کنند که گوش به فرمان رهبری باشند که فرمودند از امروز تا روز انتخابات هر کس احساسات مردم را برای ایجاد اختلاف به‌کار گیرد، قطعاً به کشور خیانت کرده است و آگاه باشند که امام(ره) فرمود پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.

انتهای پیام/2300/خ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول