اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

وضعیت و معیشت مردم مورد توجه دولت و مجلس باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان خلخال گفت: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب توجه به وضعیت و معیشت مردم باید در اولویت کار دولت و مجلس باشد.

وضعیت و معیشت مردم مورد توجه دولت و مجلس باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر خلخال خواستار پرهیز از هرگونه اختلاف بین مسئولان شد و اظهار داشت: مردم ما علاوه بر اینکه باید آرامش داشته باشند حق مسلم آنهاست که از وضعیت معیشتی مناسب و مطلوبی نیز برخوردار باشند چرا که این مردم با پشتیبانی‌های خود در استواری نظام جمهوری اسلامی ایران سهم بسزایی داشته و دارند.

وی اختلاف‌ها را عین خیانت به ملت ایران عنوان کرد و یادآور شد:  توجه داشته باشیم که با این اختلاف‌ها دشمن را شاد نکنیم.

امام جمعه شهرستان خلخال خاطرنشان کرد: توجه به مردم در جامعه ما باید به عنوان یک اصل از سوی مجلس و دولت در نظر گرفته شود و کار را به جایی نرسانیم که موجب بی‌اعتمادی مردم به دولت و مسئولان شویم.

رشتبری گفت: مسئولان در هر رتبه‌ای که باشند باید بدانند اگر لحظه‌ای از تبعیت از مقام عظمای ولایت در جهت تامین آرامش و آسایش مردم غافل شوند در پیشگاه خداوند جوابگو خواهند بود.

وی به بحث هدفمندی یارانه‌ها و تعامل دولت و مجلس در کنار هم برای چاره‌اندیشی در این امر اشاره کرد و افزود: دولت باید در این امر رویکردی را در برنامه‌ریزی خود داشته باشد که به نفع مردم کشورمان باشد چرا که افزایش یارانه‌ها موجب چند برابر شدن قیمت‌ها در بازار می‌شود که در این صورت مردم با مشکلات زیادی روبرو می‌شوند.

امام جمعه شهرستان خلخال در بخش دیگری از سخنان خود به حماسه تاریخی مردم آمل در سال 60 و حماسه مردم انقلابی خلخال در هفتم بهمن 57 بر علیه رژیم ستم‌شاهی اشاره کرد و بیان داشت: مردم در این روز با نهایت استقلال و اسلام‌خواهی در مبارزه با رژیم پهلوی به پا خاستند و در این راه نیز شهرستان خلخال اولین شهید انقلاب خود شهید مظفر عزیزی را به این نظام تقدیم کرد.

رشتیری ادامه داد: مردم ایران با دشمن‌شناسی و بصیرت بار دیگر در 22 بهمن امسال آیینه تمام نمای حضور خود در پشتیبانی از ولایت و حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود از خانواده‌ها خواست تا بیشتر مراقب گفتار، کردار و برخورد خود با فرزندان باشند چرا که برخورد مناسب در محیط خانواده و اجتماع از وظایف والدین بوده و در بحث اخلاق و رفتار حضرت محمد(ص) الگوی ارزشمند مسلمانان برای خانواده‌هاست.

انتهای پیام/62008/ر20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول