اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی سپاه نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه:

ملت ایران با اتحاد و ایستادگی پیروز می‌شوند

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه ملت ایران با اتحاد و ایستادگی پیروز می‌شوند، گفت: دشمنان همیشه از الگو بودن نظام جمهوری اسلامی در دنیا ترسیده‌اند.

ملت ایران با اتحاد و ایستادگی پیروز می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی ظهر امروز در آیین افتتاحیه و بهره‌برداری از 61 طرح مخابراتی استان کرمانشاه اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی بزرگ‌ترین چالش بر سر راه آمریکا است و آمریکا همیشه از الگو بودن نظام جمهوری اسلامی در دنیا ترسیده است.

ریحانی تصریح کرد: همه پیشرفت‌ها، سرافرازی و عزت نظام جمهوری اسلامی با نام امام خمینی (ره) پیوند خورده است و همه این افتخارات با نام امام (ره) معنا پیدا می‌کند.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: امام خمینی (ره) با انقلاب یک تفسیر و بازشناسی و بازفهمی از بطن و متن دین ارائه کرد.

ریحانی کشورهایی همچون عربستان سعودی را از جمله کشورهایی دانست که اعتقاداتشان در راستای پیشرفت دین خدا نیست و امروز همه عزت و سربلندی ملت ایران مدیون امام (ره) است.

وی تاکید کرد: امام بزرگوار در همه زمینه‌های دینی تفسیر جدیدی ارائه دادند و در مقابل ارتش قدرت‌مند نظام ستم‌شاهی پهلوی با دست خالی ایستادند.

ریحانی خاطرنشان کرد: باورکردنی نیست که ایرانی با دست خالی در مقابل 38 کشور جهان بایستد و این باوری بود که امام خمینی (ره) به مردم هدیه داد.

وی گفت: قبل از انقلاب به ما و تمام جوانان این مرز و بوم القاء کرده بودند که نمی‌توانید، اما امروز می‌بینیم جوان ایرانی با وجود این‌همه تحریم، توانسته کارهای بسیاری انجام دهد.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه با یاری خدا راه امام (ره) و آرمان‌های شهیدان رو به جلو است، تصریح کرد: اگر ما محکم و متحد باشیم، پیروزی از آن ما است.

انتهای پیام/2700/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول