اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهر خاکعلی:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن نقشه‌های دشمن را ناکام می‌گذارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر خاکعلی گفت: خواب‌های دشمنان نظام اسلامی با حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تعبیر نمی‌شود.

حضور در راهپیمایی 22 بهمن نقشه‌های دشمن را ناکام می‌گذارد

حجت ‌الاسلام علی اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن تنها فاکتوری است که می‌تواند دشمنان را به حالت انفعالی درآورده و آنان را به انزوا بکشد.

وی شرکت در راهپیمایی 22 بهمن را تکلیف شرعی هر فردی دانست و افزود: مردم با حضور پررنگ خود در راهپیمایی 22 بهمن می‌توانند معادلات دشمنان را برهم زنند.

امام جمعه شهر خاکعلی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌ها از امکانات، تجهیزات، پیشرفت‌ها و فناوری‌ها برخوردار است، تصریح کرد: وفاداری مردم، وجود با برکت مقام معظم رهبری و ایمان به خدا مقوله‌هایی است که دشمنان فاقد آن هستند و تنها مردم ایران از این نعمت بهره‌مند هستند.

اکبری شرکت در راهپیمایی 22 بهمن را از اصول انقلابی گری ذکر کرد و اضافه کرد: حضور در صحنه‌ها و عرصه‌های راهپیمایی حاکی از روحیه حماسی و دشمن‌شکن مردم می‌باشد.

وی افزود: مردم همواره در صحنه‌های مختلف اجتماعی و حساس نشان داده‌اند که پشتیبان نظام اسلامی و مطیع ولی‌امر مسلمین جهان هستند.

امام جمعه شهر خاکعلی اذعان داشت: امروز دشمن به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم است و درصدد است از حضور مردم بیش از هر زمان دیگری در صحنه جلوگیری کند، بنا‌براین مطلوب است مسئولان با محبت و رأفت بیشتری با مردم برخورد و به مردم خدمت کنند تا مردم به انقلاب و مسئولان دلگرم‌تر شوند.

اکبری بیان داشت: مسئولان باید از موقعیت خود به نفع مردم به نحو احسن استفاده کرده تا بتوانند از تفرقه و اختلافی که مدنظر دشمنان است، جلوگیری کنند.

وی با تأکید بر افزایش همدلی، محبت و مهربانی بین مردم و مسئولان افزود: مسئولان باید در راهپیمایی روز 22 بهمن پیش‌قراول باشند و دوشادوش مردم در این صحنه بزرگ حضور یابند تا قوت قلب مردم باشند.

نظام هرچه دارد از اصل مترقی ولایت فقیه است

اکبری در ادامه گفت‌و‌گو با بیان اینکه نظام اسلامی هرچه دارد از اصل مترقی ولایت فقیه دارد، افزود: مقام معظم رهبری سیاست‌مداری خردمند، فیلسوفی حکیم و بابصیرت است که با منویات و فرمایشات راهبردی خود کشتی انقلاب را به سمت جلو برده است، به ویژه اگر در فتنه سال 88 تدبیر مقام معظم رهبری نبود انقلاب اسلامی به گرجستانی دیگر تبدیل شده بود.

وی اذعان داشت: تا زمانی که شاه‌بیت و علم ولایت بر آسمان انقلاب اسلامی برافراشته شده است هیچ آسیبی به انقلاب نمی‌رسد گرچه تمام آحاد جامعه و مسئولان باید پشتیبان ولی فقیه باشند.

امام جمعه شهر خاکعلی تصریح کرد: امیدواریم مردم و مسئولان با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بزنند و بار دیگر دشمنان را مأیوس و خوار کنند.

انتهای پیام/77006/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول