اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

فرمایشات مقام معظم رهبری در متن امور نظام است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در راس و متن امور نظام اسلامی است.

فرمایشات مقام معظم رهبری در متن امور نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام ظهر امروز در همایش تبیین نقش ولایت فقیه در پیروزی، تثبیت و نشر انقلاب اسلامی در شهرستان فارسان اظهار داشت: ولایت اساسی‌ترین و کلیدی‌ترین موضوع در نظام اسلامی است چراکه هیچ چیز بدون ولایت در جای خودش معنا ندارد.

وی با بیان اینکه دست‎یابی به قرب الهی و قرار گرفتن در مسیر درست تنها از طریق تبعیت از امامت و ولایت امکان‌پذیر است، افزود: تحقق کمال، رستگاری و سعادت بشر تنها در سایه ولایت و امامت انجام می‌شود و تا سر در آستانه معصومین (ع) نسائیم و تسلیم محض ولایت نباشیم به توحید واقعی دست نخواهیم یافت.

نکونام تصریح کرد: تبعیت بی‌چون و چرا از ولی‌فقیه رمز رستگاری و سعادت افراد است و باید به این مهم توجه ویژه‌ای داشت.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری دارای مردمی ولایی و انقلابی است، متذکر شد: برهمین اساس باید این گنجینه ارزشمند را با دل و جان حفظ کرد و اجازه نداد دشمن به اشکال مختلف این دارایی را از ما بگیرد.

نکونام، اسلام را کامل‌ترین و جامع‌ترین دین دانست و افزود: اداره جامعه در متن دین قرار دارد و این با جدایی اسلام از سیاست که با هدف ایجاد تفرقه و توسط افراد انحرافی مطرح می‌شود کاملا در تضاد است.

وی ادامه داد: وقتی حکومت در متن دین باشد به طور قطع و یقین اسلام برای اداره آن حاکم در نظر گرفته است.

نکونام با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری در متن اسلام و نظام قرار دارد، اظهار داشت: رهنمودها و توصیه‌های مقام معظم رهبری همواره راهگشای مسائل کشور بوده و این نظام را در برابر توطئه‌ها و ترفندهای دشمن مصون نگاه داشته است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اذعان داشت: اگر وجود مقام معظم رهبری نبود، مسائل کشور به این خوبی هدایت نمی‌شد و فتنه‌های دشمن به کشور آسیب می‎رساند.

نکونام از اتفاقات اخیر مجلس و دولت به عنوان فتنه ای جدید در کشور نام برد و افزود:دشمن با تمام قوا در حال فراهم آوردن مقدمات این فتنه است و متاسفانه خیلی از مسئولین تراز اول کشوری در حال آب ریختن به این آسیاب و همراهی کردن با آن هستند.

انتهای پیام/68004/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول