اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

وحدت امروز نشانگر تبعیت ملت از رهبری است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع‌ انسانی استاندار کرمان گفت: وجود وحدت در جامعه یکی از فرمایشات رهبری است و وحدت امروز نشانگر تبعیت ملت از ایشان است.

وحدت امروز نشانگر تبعیت ملت از رهبری است

کریم مهرشاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان بااشاره دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: تمام پیش‌بینی‌های امام راحل در مورد انقلاب اسلامی محقق شد.

وی افزود: امام راحل به امت خود اعتماد داشتند و به پشتوانه ملتی که خود ایشان فرمودند، بهتر از امت زمان‌ پیامبر گرامی اسلام هستند، یک انقلاب‌ را به وجود آورد‌ که ثمره مجاهدت‌ها و شهدای بسیاری از صدر اسلام تا پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57 است. 

مهرشاد بیان کرد: ایام‌الله دهه فجر برای این است که بازگشت و بازنگری در رفتارهای فردی و مسئولیت‌های اجتماعی خود داشته باشیم.

وی ادامه داد: یک عده‌ای از اول انقلاب خود را طلبکار می‌دانستند، بدون اینکه هیچ‌ پرداختی برای انقلاب داشته باشند، اما آن کسانی که خودشان را بدهکار انقلاب می‌دانند، لحظه‌ای از وظیفه خودشان در راستای حفظ و حراست این نعمت الهی کوتاه نمی‌آیند.

مهرشاد عنوان کرد: اگر می‌بینید طی این 34 انقلاب حرکت‌های مختلفی، ریزش‌های و رویش‌های وجود داشته ‌باید شخصیت خود را در این نظام خالص کنیم.

وی تصریح کرد: پشتیبان ولایت‌فقیه در حرف بسیار راحت است، اما اگر در عمل ولی‌فقیه بر خلاف میل من سخنی زد و من خلاف میل خود اطلاعت کردم آن جا اهمیت دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع‌ انسانی استاندار کرمان افزود: اگر ریزش‌ها را طی انقلاب می‌بینیم، چندان امر عجیبی نیست، ما باید پشتیبان ولایت‌فقیه باشیم، اگر خواص بعضا تخطی‌های داشتند مردم همیشه در راهپیمایی‌ها حاضر و ناظر بودند و در فتنه 88 دیدیم مردم چگونه پشتیبانی کردند، اما ‌پشتیبانی روز به روز ابزارها و امکانات روز را می‌خواهد.

وی با اشاره به تاکید رهبری بر بصیرت‌افزایی‌ خاطرنشان کرد: هر‌کس خالی از بصیرت باشد و یا میزان بصیرت خود را در یک زمان متوقف کند، سقوط می‌کند و هر‌کس مسئولیت اجتماعی آن بیشتر باشد، باید میزان تبعیت آن هم بیشتر است.

مهرشاد گفت: امروز دستور امام و ولی‌فقیه ما و وحدت است و توجه به نظرات ولی‌فقیه و رهنمودهای آن وظیفه آحاد مردم و مسئولان کشور است.

انتهای پیام/80018/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول