اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد زابل خبر داد

کمک یک میلیارد ریالی به نیازمندان زابل

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد زابل گفت: به منظور برطرف کردن مشکلات معیشتی برخی افراد نیازمند در شهرستان زابل، بیش از یک میلیارد ریال به آ‌ن‌ها کمک شد.

کمک یک میلیارد ریالی به نیازمندان زابل

محمد مهدی قهرمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زابل اظهار داشت: در 10 ماه امسال به منظور برطرف کردن نیازهای اولیه و مشکلات شدید مالی افراد نیازمند شهرستان زابل به تعداد 512 نفر در قالب سرفصل‌های معیشتی، درمانی و تحصیلی مبلغ یک میلیارد و 64 میلیون و 900 هزار ریال به عنوان هزینه وی‍ژه موردی کمک شده است.

وی افزود: همچنین به تعداد هزار و 597 نفر مبلغ 233 میلیون و 487 هزار و 936 ریال از محل کمک‌های مردمی به صورت بلاعوض پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد زابل ادامه داد: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و بیشترین خدمات را به افراد ضعیف جامعه ارائه کرده است.

قهرمانی تصریح کرد: ایجاد اشتغال پایدار و تلاش برای خودکفایی مددجویان در دستور کار این نهاد مقدس قرار دارد و برای این مهم تلاش فراوانی انجام شده است.

وی بیان کرد: کمک به نیازمندان از بهترین اعمال انسان است و سرچشمه انواع برکات و آثار معنوی و مادی در دنیا و آخرت خواهد بود.

مدیر کمیته امداد زابل در ادامه گفت: همچنین 295 میلیون و 200 هزار ریال بابت اجاره مسکن ماهیانه به مددجویان شهرستان زابل کمک شده است.

قهرمانی افزود: از ابتدای امسال تا دی ‌ماه به تعداد 144 خانواده تحت حمایت که فاقد مسکن بوده و به صورت اجاره نشین زندگی می‌کنند مبلغ 295 میلیون و 200 هزار ریال به صورت اجاره مسکن ماهیانه پرداخت شده است.

وی ادامه داد: همچنین به تعداد 3 هزار و 589 نفر از ایتام مبلغ 980 میلیون و 588 هزار و 967 ریال کمک هزینه زندگی پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد زابل گفت: علاوه بر این تعداد 103 نفر از مشمولان وظیفه که با از دست دادن پدر خود فاقد سرپرست خانوار بودند، با تلاش‌های امداد توانستند از معافیت سربازی برخوردار شده و همچنان به عنوان فرزند بزرگ خانواده سرپرست برادران و خواهران خود را بر عهده داشته باشند.

انتهای پیام/75002/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول