اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس:

22 بهمن روز اقتدار ملت ایران است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: 22 بهمن روز اقتدار ملت ایران و روز رقم خوردن تحولات سیاسی و بین‎المللی است.

22 بهمن روز اقتدار ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سلیمان عباسی عصر امروز در جمع مدیران استان با گرامیداشت ایام‎الله دهه فجر اظهار داشت: تجدید حیات اسلام در جهان یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است و ملت مسلمان و انقلابی ایران این مهم را فردا در سراسر کشور به رخ جهانیان خواهند کشید.

وی با تأکید بر اینکه چشم جهان به راهپیمایی 22 بهمن در ایران دوخته شده است، ادامه داد: 22 بهمن باید هر ساله باشکوه‌تر از گذشته گرامی داشته شود، چراکه این مهم تدوام شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» را اثبات خواهد کرد و مشت محکمی بر دهان یاوه‎گویان خواهد بود. 

22 بهمن تجلی حکومت دینی و نماد هویت سیاسی ملت ایران است

نماینده مردم مینودشت و کلاله در مجلس شورای اسلامی نیز با گرامیداشت ایام‎الله دهه‎فجر گفت: 22 بهمن روز تجلی حکومت دینی است که بر پایه ایمان به خدا، وحدت مردم و رهبری عالمانه امام راحل و جانشین بر حق ایشان مقام معظم رهبری در حال تعالی و پیشرفت است.

عبدالکریم رجبی با تأکید بر حفظ وحدت؛ مردم را به حضور باشکوه در عید انقلاب اسلامی ایران دعوت کرد و ابراز داشت: باید باشکوه‌تر از همیشه در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنیم تا نقشه شوم دشمنان به یأس تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه 22 بهمن نماد هویت سیاسی ملت ایران است، عنوان کرد: ملت ایران، فردا شکوهی دیگر را رقم خواهند زد تا توطئه‎هایی که در کمین انقلاب اسلامی نشسته را در نطفه خفه کنند.

حضور گسترده مردم اثرگذار در تحریم‎ها، تهدیدها و تصمیمات بین‎المللی است

عیسی امامی، نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی نیز حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را یک اصل مهم خواند و گفت: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ دهن‎کجی‎هایی که دشمن تا الآن نسبت به نظام اسلامی داشته و به دنبال آن است را خواهند داد. 

امامی با تصریح اینکه همایش و نمایش قدرت ایران در 22 بهمن امسال نیز همچون سال‎های گذشته مثال‌زدنی خواهد بود، بیان داشت: حضور گسترده مردم در موضوع تحریم‎ها، تهدیدها، تصمیمات بین‎المللی و سناریویی که دشمن قرار است در آینده در پیش بگیرد، بسیار تأثیرگذار است.

مسیر راهپیمایی 22 بهمن در گرگان فردا ساعت 10 صبح از سه مسیر صورت می‌گیرد

مسیر راهپیمایی 22 بهمن در گرگان فردا ساعت 10 صبح از سه مسیر صورت می‎گیرد؛ راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در  چهارراه میدان به سمت میدان شهرداری و چهارراه شهدا مسیر شماره دو سه‌راه بهارستان، میدان شهرداری و چهارراه شهدا و مسیر شماره سه میدان ولیعصر به طرف میدان شهرداری و چهارراه شهدا انجام می‎شود.

انتهای پیام/2307/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول