اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی نیشابور:

رفتار پلیس باید نشان‌دهنده خدوم بودن این نهاد باشد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی نیشابور گفت: زمانی شعار «هر شهروند - یک پلیس» تحقق می‌یابد که اعتماد مردم به پلیس زیاد شود.

رفتار پلیس باید نشان‌دهنده خدوم بودن این نهاد باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، سرهنگ محمدحسن امیری ظهر امروز در مراسم افتتاحیه مسجد امام حسن مجتبی‌(ع) باغسرای انتظامی نیشابور اظهارداشت: پلیس باید با مردم مهربانانه رفتار کند و در مقابل دشمنان مردم بایستد.

وی افزود: باید پلیس به گونه‌ای عمل کند که مردم باور کنند نیرو، خادم آن‌ها است.

وی هدف از ساخت باغسرای پلیس را افزایش خدمات به پرسنل، نزدیک کردن خانواده‌های پرسنل به یکدیگر و ایجاد روحیه نشاط در پرسنل دانست.

امیری خاطر نشان کرد: ایجاد مسجد نیز با هدف بازسازی ساختمان مخروبه نمازخانه قبلی نیرو صورت گرفت که در سال 58 ساخته شده و در زلزله سال گذشته آسیب دیده بود.

وی عنوان کرد: تدبیر سلسله مراتب فرماندهی انتظامی این است که با اجرای این برنامه‌ها وفاق و همدلی بین پرسنل ایجاد می‌شود و در این صورت نیرو در ماموریت‌ها بهتر عمل می‌کند.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی شده است هر هفته به نام یکی از شهدا در این مسجد مراسم دعا برگزار ‌شود، اضافه کرد: سه درب برای استفاده عموم، ساکنان منازل سازمانی ناجا و پرسنل کلانتری 12 به سمت مسجد باز می‌شود.

فرمانده انتظامی نیشابور مساحت زیربنای مسجد را 200 مترمربع و هزینه ساختمان بازسازی شده را حدود 500 میلیون ریال از محل منابع و درآمدهای داخلی عنوان کرد که البته بخشی از آن توسط خیران تامین شده است.

در این مراسم از 18 نفر از بازنشستگان نیروی انتظامی و یک سرباز نمونه تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/70005/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول