اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز:

8600 خانوار البرزی زیرپوشش کمیته امداد قرار دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: تعداد 8 هزار و 600 خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان البرز به علت از کارافتادگی سرپرست، تحت پوشش امداد هستند.

8600 خانوار البرزی زیرپوشش کمیته امداد قرار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان البرز، علی سالارکیا اظهار داشت: خدمت‌رسانی و حمایت از خانواده‌های تحت حمایت، پرداخت کمک هزینه معیشت،‌ اعطای خدمات مسکن و اشتغال، اعطای هدیه ازدواج، اهدای کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان، معرفی ایتام تحت حمایت به خیرین نیکوکار بخشی از خدمات ارائه شده به مددجویان در این نهاد است.

وی گفت: کمیته امداد امام (ره) به عنوان بزرگترین نهاد حمایتی کشور، با هدف یاری نمودن محرومان و مستضعفان، امدادرسانی به درماندگان و آسیب‌دیدگان و همچنین خوداتکایی فقرا تشکیل شده است.

این مقام مسئول بررسی و شناخت انواع محرومیت‌های مادی و معنوی نیازمندان و تبیین و تأمین نیازهای حمایتی، معیشتی، فرهنگی و ارتقای سطح زندگی آنها را از وظایف این نهاد عنوان کرد.

سالارکیا یادآور شد: در کنار خدمات فوق، ایجاد تسهیلات لازم جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و اقدام به بیمه نمودن اقشار آسیب‌پذیر نیز از اهم اقدامات کمیته امداد برای نیازمندان و محرومان است.

مدیرکل کمیته امداد استان البرز افزود: به منظور احیای فرهنگ انفاق و ایثار و جلب و هدایت امکانات و کمک مردمی و نیکوکاران به خانواده‌های نیازمند، اقدامات گسترده‌ای توسط این نهاد صورت گرفته است که در کنار سایر خدمات کمیته امداد به محرومان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/2302/خ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول