اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر خبر داد

بهره‌مندی بیش از 5700 دانش آموز تحت حمایت از خدمات فرهنگی کمیته امداد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر از بهره‌مندی پنج هزار و 780 دانش آموز تحت حمایت از خدمات فرهنگی کمیته امداد استان بوشهر خبر داد.

بهره‌مندی بیش از 5700 دانش آموز تحت حمایت از خدمات فرهنگی کمیته امداد

فرید محبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: کمیته امداد علاوه بر کمک‌های حمایتی و معیشتی خدمات فرهنگی نیز جهت رویارویی با آسیب‌های اجتماعی به آنها داده می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه دشمن آسیب‌های خود را متمرکز به زنان و جوانان ما کرده است از این رو فعالیت‌های ما بیشتر برای این دو قشر از جامعه است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر بیان داشت: در 9 ماهه ابتدایی سال جاری چهار هزار و 445 مددجو از مشاوره و راهنمایی وهمچنین چهار هزار و 402 مددجو از کلاس‌های آموزش خانواده کمیته امداد استان بوشهر بهره‌مند شدند.

محبی با بیان اینکه دانش آموزان و دانشجویان می‌توانند با موفقیت خود در تحصیل موجب توانمندی خود و خانواده شوند در این راستا کمیته امداد خدماتی مانند کمک هزینه تحصیل، مشاوره تحصیلی، خرید لوازم‌التحریر، معرفی دانش‌آموزان به موسسات برای آمادگی در کنکور نیز ارائه می‌شود، گفت: از ابتدای سال تاکنون پنج هزار و 780 دانش آموز و دو هزار و 490 دانشجو تحت حمایت کمیته امداد این نهاد هستند و از خدمات این نهاد بهره‌مند شده‌اند.

وی با اشاره به اجرای طرح فلاح عنوان کرد: اهداف این طرح تقویت بصیرت دینی به‌ویژه در میان نسل جوان،  ارتقای سطح آگاهی خانواده‌ها نسبت به انحرافات و پیشگیری از اشاعه خرافات و افکار انحرافی، مصون‌سازی خانواده‌ها از آسیب‌های اجتماعی از طریق ارتقاء آگاهی‌های دینی است که حصول این امر در جامعه، مستلزم آموزش‌های عقیدتی، معارف دینی، آشنایی با احکام فقهی و اخلاق  اسلامی با بهره‌گیری از سیره عملی و سنت پیامبر اکرم و ائمه معصومین علیهم السلام است در سال جاری 922 نفر در کلاس های این طرح شرکت کرده‌اند.

محبی خاطر نشان کرد: برخی آموزش‌ها باید برای تنوع و یادگیری بهتر در محیط‌های کارگاهی و به دور از محیط کلاسی انجام داد و این نهاد سعی بر این کرده است که با برگزاری اردوهای متعدد و کانون‌های فرهنگی محیط شادی را برای دانش‌آموزان عضو این کانون‌ها فراهم کنند لذا در 9 ماهه سال جاری یک‌هزار و 600 نفر در اردوها و یک‌هزار و 500 نفر در کلاس‌های کانون‌های پیروان ولایت کمیته امداد استان بوشهر شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/66006/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول