اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طول 34 سال گذشته/

26 هزار مورد خدمات عمرانی به مددجویان کمیته امداد یزد ارائه شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: در طول سی و چهارسال خدمت به محرومان، 26 هزار و 24 مورد خدمات عمرانی برای مددجویان زیر پوشش این نهاد انجام شده است.

26 هزار مورد خدمات عمرانی به مددجویان کمیته امداد یزد ارائه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان یزد، محمد اکبری اظهار داشت: کمیته امداد مسئله تأمین مسکن مددجویان و نیاز به سرپناه و محلی امن برای آسایش و گذران زندگی را همواره مدنظر داشته و در کنار سایر خدمات خود در این زمینه نیز فعالیت‌ها و خدمات قابل توجهی داشته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر یکی از نیازهای روز جامعه هدف کمیته امداد داشتن سرپناه مقاوم و منزل مسکونی است، افزود: در این مدت بیش از 3 هزار و 840 واحد مسکونی تحویل مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان یزد شده است.

اکبری اضافه کرد: خوشبختانه از چندین سال قبل اقدامات کمیته امداد در راستای ساخت واحدهای مسکونی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد آغاز شده و تاکنون بسیاری از خانواده‌های زیر پوشش از خدمات کمیته امداد در این بخش بهره‌مند شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد خاطرنشان کرد: در راستای ارائه خدمات عمرانی به مددجویان تحت حمایت این نهاد در طول سی و چهار سال خدمت بیش از 317 میلیارد و 701 میلیون ریال هزینه شده است.

اکبری عنوان کرد: ارائه 22 هزار و 184 مورد خدمات عمرانی شامل تعمیر و بازسازی مسکن، ایجاد سرویس بهداشتی و انشعاب آب، برق و گاز از دیگر خدمات این نهاد برای مددجویان بوده است.

انتهای پیام/2464/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول