اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس:

وحدت با پیاده شدگان از قطار انقلاب بی‌معنی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: نمی‌توان پذیرفت که با افرادی که از قطار انقلاب پیاده شدند موضع وحدت داشته باشیم و این وحدت بی‌معناست.

وحدت با پیاده شدگان از قطار انقلاب بی‌معنی است

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به جوسازی‌های اخیر درباره سران فتنه اظهار داشت: فتنه‌زده به کسی اطلاق می‌شود که از روی ناآگاهی دچار خطا شود و در دامی قرار بگیرد.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: فتنه‌گر نیز به کسی گفته می‌شود که به صورت مستقیم از جای دیگر گره بگیرد و یا تحت تأثیر دیگران در فتنه نقشی را بر عهده بگیرد.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هرچند برنامه‌ریزی کلی فتنه در خارج از کشور برای براندازی نظام انجام شده بود، اما افرادی در داخل کشور در ایجاد این فتنه نقش داشتند.

این مسئول ادامه داد: برخی افراد در روزهای نخست فتنه بر اثر اطلاع از این مسئله خود را کنار کشیدند که این افراد را می‌توان فتنه زده نامید و اکنون چیزی بر آنها مترتب نیست.

حاجی‌دلیگانی ادامه داد: در این میان برخی افراد مانند موسوی و کروبی گرچه مانند دسته قبل آگاهی‌های لازم را دریافت کردند، اما لجاجت کرده و بر مواضع غلط خود پای فشردند و این امر مسلم است که این افراد خود فتنه‌گر بوده و در ایجاد این فتنه نقش داشتند.

وی با بیان اینکه نمی‌توان پذیرفت که با افرادی که از قطار انقلاب پیاده شدند موضع وحدت داشته باشیم، اذعان داشت: ملت ایران باید در شرایط کنونی با پایبندی بر اصول انقلاب، میثاق ملی، قانون اساسی و ولایت فقیه اختلافات خود را کنار گذاشته و وحدت خود را برای ناکام گذاشتن ترفندهای دشمنان حفظ کنند.

انتهای پیام/63008/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول