اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی خبر داد

خدمات‌دهی درمانگاه‌های هلال احمر آذربایجان‌غربی در نوروز

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی از آمادگی درمانگاه‌های شبانه‌روزی آذربایجان‌غربی برای نخستین ‌بار جهت خدمات‌رسانی در ایام ‌عید خبر‌ داد.

خدمات‌دهی درمانگاه‌های هلال احمر آذربایجان‌غربی در نوروز

یحیی زینال‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ارومیه با بیان ‌اینکه هلال‌احمر استان با آمادگی کافی به استقبال از میهمانان نوروزی می‌رود، اظهار داشت: مجموعه جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی به صورت کامل و با تمام ظرفیت برای رفاه حال مسافران در ایام‌نوروز  سال آینده خدمات متنوعی را ارائه می‌کند به صورتی که زمینه جلب رضایت گردشگران استان فراهم شود.

وی افزود: برنامه‌های نوروز 92 هلال‌احمر آذربایجان‌غربی نسبت به سال‌های گذشته با تفاوت‌های اساسی همراه است به طوری که برای اولین ‌بار در استان درمانگاه‌های شبانه‌روزی سلماس و میاندوآب در ایام‌ نوروز به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات است.

زینال‌پور به دیگر برنامه هلال‌احمر استان در ایام‌نوروز اشاره کرد و افزود: خدمات‌دهی داروخانه‌های جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی در ایام ‌نوروز در ارومیه و مهاباد در راستای ارائه داروهای ویژه بیماران خاص از دیگر برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر است که در این ایام انجام خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آمادگی هلال‌احمر آذربایجان‌غربی در برابر هر گونه سانحه اتفاقی را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: نیروهای امداد‌ و نجات جمعیت هلال‌احمر در هر شرایطی از آمادگی کاملی برخوردار بوده و همیشه در حال آماده‌باش هستند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی ادامه‌داد: اگر چه انتظار داریم شاهد هیچ‌گونه حادثه ناگواری در آذربایجان‌غربی برای همشهریان و مسافران نباشیم اما در صورت بروز هرگونه حادثه به ویژه در ‌نوروز، نیرو‌های هلال‌احمر استان از آمادگی کاملی برای اسکان اضطراری در سطح جاده‌ها برخوردارند.

زینال‌پور حضور نیروهای امدادرسان و چادرهای امداد در مناطق جاده‌ای را برای مردم آذربایجان غربی و مسافران دلگرم‌کننده عنوان‌کرد تا از این طریق سفر ایمن‌ و‌ مطمئنی برای آن‌ها تضمین شود.

انتهای پیام/61009/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول