اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صنعت، معدن و تجارت بشرویه خبر داد

توزیع 50 تن میوه و مرکبات در بشرویه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بشرویه گفت: در آستانه عید نوروز توزیع میوه و مرکبات شامل 50 تن سیب و پرتقال در این شهرستان انجام می‌شود.

توزیع 50 تن میوه و مرکبات در بشرویه

علی حسن‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: به منظور تامین نیازهای اساسی مردم و توزیع کالاهای تنظیم بازار طی 11 ماهه سال جاری 45 تن مرغ منجمد، 9 تن گوشت قرمز منجمد، 13 تن شکر و 188 تن برنج شیرودی، تایلندی و هندی در شهرستان توزیع شده است.

انجام 3 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی بشرویه

وی ادامه داد: در آستانه عید نوروز و تامین میوه شب عید برای شهروندان توزیع میوه و مرکبات به میزان 50 تن سیب و پرتقال پیش‌بینی شده و برابر سهمیه اعلامی از طرف سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی نیز مرغ منجمد، گوشت قرمز منجمد و برنج هندی توزیع می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بشرویه یادآور شد: طی 11 ماهه امسال 3 هزار و 627 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی این شهرستان صورت گرفته که در این بازرسی‌ها 56 پرونده تخلف به ارزش 113 میلیون و 173 هزار ریال تشکیل شده است.

حسن‌زاده با اشاره به صدور بیش از 90 پروانه کسب توسط اتحادیه‌های شهرستان تصریح کرد: انتخابات سه اتحادیه صنفی برگزار شده که در مجموع هشت اتحادیه صنفی در شهرستان فعالیت می‌کنند.

معرفی 22 واحد تولیدی صنفی بشرویه به بانک‌های عامل برای استفاده از تسهیلات

وی عنوان کرد: 101 نفر از قالی‌بافان شهرستان برای استفاده از مزایای بیمه قالی‌بافی به تامین اجتماعی معرفی شده‌اند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بشرویه افزود: همچنین 22 واحد تولیدی صنفی برای بهره‌مندی از تسهیلات بسته حمایتی اصناف به بانک معرفی شده که ارزش این تسهیلات یک میلیارد و 80 میلیون ریال بوده است.

حسن‌زاده از اجرای طرح نظارتی نوروز خبر داد و گفت: این طرح به منظور بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی عرضه کننده محصولات غذایی، آجیل و خشکبار، شیرینی، پوشاک، کفش و واحدهای خدماتی از قبیل رستوران‌ها و اغذیه‌فروشی‌ها و برخورد با متخلفان از 15 اسفندماه جاری آغاز شده و تا 25 فروردین‌ماه 92 ادامه می‌یابد.

برپایی نخستین نمایشگاه فروش بهاره در بشرویه

وی متذکر شد: با هدف حمایت از حقوق تولید‌کنندگان و مصرف‌کنندگان، عرضه مستقیم کالا، تنظیم بازار و دسترسی بهتر مردم به اجناس مورد نیاز با قیمت مناسب نخستین نمایشگاه فروش بهاره از 17 اسفندماه در محل حسنیه نجفی برپا شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بشرویه متذکر شد: در این نمایشگاه مواد پروتئینی نظیر گوشت قرمز و گوشت مرغ، خوار‌و‌بار و مواد غذایی، آجیل و خشکبار، پوشاک، کیف و کفش 15 تا 20 درصد تخفیف و زیر قیمت بازار به مردم عرضه می‌شود.

حسن‌زاده خاطر نشان کرد: این نمایشگاه با همکاری مجمع امور صنفی و یک شرکت نمایشگاهی برگزار شده و تا 27 اسفندماه برای استفاده شهروندان دایر و برپا است.

انتهای پیام/69006/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول