اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز در ارومیه:

جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها به کار خود پایان می‌دهد

خبرگزاری فارس: عصر امروز ششمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های آذربایجان غربی با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان می‌دهد.

جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها به کار خود پایان می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه ششمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های آذربایجان غربی عصر امروز در حالی به کار خود پایان می‌دهد که نفرات برتر این جشنواره انتخاب می‌شوند.

رسانه‌های مکتوب و مجازی استان که در ششمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های آذربایجان غربی، به مدت سه روز در قالب نمایشگاه، که اقدام به نمایش آثار خود در 65 غرفه نموده بودند عصر امروز نفرات برتر این جشنواره را انتخاب می‌نمایند.

این نمایشگاه که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شده بود، امسال با عدم استقبال مردم و مسئولان مواجه بود.

مناسب نبودن مکان و زمان برگزاری این جشنواره، عمده‌ترین دلیل عدم استقبال مردم و مسئولان از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در سال جاری به شمار می‌رود.

عصر امروز نفرات برتر این دوره از جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها، در حالی انتخاب می‌شوند که برخی خبرنگاران، خبرگزاری‌ها، مطبوعات و نشریات محلی استان در اعتراض به نحوه برگزاری پنجمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها استان آثار خود را به دبیرخانه ششمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های آذربایجان غربی ارائه نکردند.

انتهای پیام/61001/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول