اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی خواستار شد

لزوم دقت ‌نظر راهداران برای حفاظت از جان مسافران در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی گفت: دقت نظر و حساسیت راهداران در حفاظت از جان مسافران در جاده‌ها در ایام نوروز امری ضروری است.

لزوم دقت ‌نظر راهداران برای حفاظت از جان مسافران در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا قلندر ظهر امروز در جمع مدیران اداره کل، رؤسای اداره‌های ستادی و اداره‌های تابعه راه و شهرسازی خراسان‌رضوی اظهار داشت: لازم است با همت عالی مدیران، کارشناسان و پرسنل اداره‌ها در نوروز سال 92 با اجرای دقیق طرح‌های ویژه در این ایام، گام دیگری در اجرای اهداف عالی وزارت راه و شهرسازی برداریم.

وی اجرای دقیق و با کیفیت طرح راهداری نوروزی در محورهای استان را مورد تأکید قرار داد و گفت: ورود میلیون‌ها زائر به خراسان‌رضوی و تردد در محورهای این استان ضمن آن‌که اجرای دقیق عملیات راهداری نوروزی را می‌طلبد، فرصت مناسبی برای اثبات شایستگی و توانایی راهداران خراسان‌رضوی در ارائه خدمت بی‌منت به مردم است.

قلندر با اشاره به توان بالای راهداری خراسان‌رضوی گفت: در اجرای طرح‌های سنگین و فشرده راهداری، مدیریت و حل و فصل بحران بارش سنگین برف در نیمه دوم اسفندماه در راهداری خراسان‌رضوی به خوبی فعالیت کرد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای 70 میلیون متر مکعب برف‌روبی در زمستان امسال، از بزرگ‌ترین رکوردهای اداره کل است که به همت و درایت راهداران استان به ثبت رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی افزود: با وجود برف سنگین، کولاک و ایجاد وضعیت غیرطبیعی در محورهای استان حتی یک نفر تلفات سوانح جاده‌ای وجود نداشته که این نتیجه فعالیت‌های چشمگیر راهداران اداره کل در ارتقای سطح ایمنی محورها باوجود کمبود اعتبارات و سختی کار بوده است.

قلندر با اشاره به کسب رتبه نخست کاهش تلفات سوانح جاده‌ای در 11 ماه گذشته اظهار داشت: دقت نظر و حساسیت راهداران در حفاظت از جان مسافران در جاده‌ها در ایام نوروز امری ضروری است و راهداران در این ایام در جاده‌ها به صورت تمام وقت باید حضور پررنگی داشته باشند.

انتهای پیام/70003/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول