اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوروز در سرزمین طلای سرخ

مظفری‌نیا: 200 تاکسی نوروزی در بیرجند فعال هستند

معاون خدمات شهرداری بیرجند گفت: تا پایان تعطیلات نوروزی 200 دستگاه تاکسی در بیرجند آماده خدمت‌رسانی هستند.

مظفری‌نیا: 200 تاکسی نوروزی در بیرجند فعال هستند

علی مظفری‌نیا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند در ارتباط با اقدامات شهرداری بیرجند در ایام نوروز اظهار کرد: سازمان تاکسیرانی شهرداری بیرجند در این ایام 200 دستگاه تاکسی به صورت کشیک برای خدمت‌رسانی به مردم فعال کرده است. 

وی با بیان اینکه از این تعداد 30 دستگاه تاکسی 133 بی‌سیم کشیک هستند، ادامه داد: همچنین 20 دستگاه تاکسی در پایانه مسافربری، 20 دستگاه در فرودگاه، 100 دستگاه در داخل شهر و 30 دستگاه خطی آماده ارائه خدمات به مردم هستند.

فعالیت دو ایستگاه سیار آتش‌نشانی در نوروز

معاون خدمات شهرداری بیرجند از آمادگی کامل سازمان آتش‌نشانی بیرجند در ایام نوروز خبر داد و اذعان داشت: دو ایستگاه سیار در داخل شهر در ایام نوروز کشیک و آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

مظفری‌نیا با اشاره به اینکه یک کلیپ برای شب چهارشنبه‌سوری در بیرجند پخش شده بود، تصریح کرد: اطلاعیه‌ها و پوسترهایی نیز برای آگاهی مردم در مدارس و مهد کودک‌ها توزیع شده بوده که موفقیت‌آمیز بود. 

وی گل‌کاری میادین، رنگ‌آمیزی آنها و تکمیل پروژه میدان ابوذر را از اقدامات سازمان پارک‌های شهرداری بیرجند در ایام نوروز عنوان کرد و یادآور شد: نظافت همه پارک‌ها، آب‌نماها و روشن کردن آنها از دیگر اقدامات سازمان پارک‌ها در این ایام بوده است.

تحویل غرفه‌های رایگان به تولیدکنندگان

معاون خدمات شهرداری بیرجند از توزیع گل برای قبور شهدا در روز عید نوروز توسط سازمان بهشت متقین خبر داد و متذکر شد: پهن کردن سفره‌ هفت‌سین در آرامستان و نصب دو بنر در بهشت متقین از دیگر فعالیت‌های این سازمان بوده است.

مظفری‌نیا اضافه کرد: در ایام نوروز نظارت و کنترل کامل بر بازارهای بیرجند توسط سازمان میادین شهرداری این شهر صورت می‌گیرد. 

وی با بیان اینکه همه بازارهای بیرجند در ایام نوروز فعال هستند، افزود: از 20 اسفند‌ماه سال گذشته تا 15 فروردین‌ماه سال جاری غرفه‌هایی به صورت رایگان در بازارهای پرستار، پاسداران، توحید، کارگران و بهشتی به تولیدکنندگان کالا برای عرضه محصولاتشان داده شده است.

فعالیت 50 دستگاه اتوبوس در بیرجند

معاون خدمات شهرداری بیرجند از فعال بودن 50 دستگاه اتوبوس در ایام نوروز در بیرجند خبر داد و گفت: در روز نخست سال جدید توزیع شکلات در اتوبوس‌های شهر صورت گرفته و همچنین بنرهایی نیز بر روی اتوبوس‌ها نصب شده است.

مظفری‌نیا با اشاره به اینکه بنرهای خوشامدگویی به مسافران نوروزی در پایانه مسافربری نصب شده است، ادامه داد: نظافت سرویس‌های بهداشتی این پایانه از اقدامات صورت گرفته برای ایام نوروز بوده است.

  

وی اذعان داشت: همچنین دو جشن در پایان سال گذشته در پارک‌های توحید و آزادی برای استقبال از سال جدید اجرا شد.

معاون خدمات شهرداری بیرجند با بیان اینکه به همه ادارات شهر بیرجند در ایام نوروز مجوز رایگان برای اطلاع‌رسانی داده شده است، خاطر نشان کرد: برای اطلاع‌رسانی شهروندان از کتابخانه‌های عمومی بیرجند بر روی تابلوهای شهر اقدامات مثبتی انجام شد.

انتهای پیام/69010/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول