اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل خبر داد

تکمیل دانشکده کشاورزی مشگین‌شهر با 3 میلیارد تومان اعتبار

استاندار اردبیل گفت:‌ برای تکمیل دانشکده کشاورزی مشگین‌شهر حدود 3 میلیارد تومان اعتبار نیاز است تا این مجموعه راه‌اندازی شود.

تکمیل دانشکده کشاورزی مشگین‌شهر با 3 میلیارد تومان اعتبار

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد صبح امروز در جریان بازدید از طرح‌های توسعه‌ای مشگین‌شهر اظهار داشت:‌ این دانشکده که عملیات اسکلت و سقف‌کاری آن به انجام رسیده است در مرحله نازک‌کاری است و حدود 3 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی با یادآوری اینکه قرار است از طریق وزارت علوم تامین و تخصیص این میزان اعتبار پیگیری شود، خاطرنشان کرد: با همراهی مسئولان استانی قرار شد در سفری که به مرکز داریم، از طریق وزارت علوم تامین این میزان اعتبار را پیگیری کنیم تا ضمن تجهیز این ساختمان نازک‌کاری آن نیز به اتمام برسد.

استاندار اردبیل همچنین از اختصاص 5 میلیارد تومان اعتبار برای ادامه روند اجرایی پروژه‌های عمرانی شهرستان مشگین‌شهر خبر داد و یادآور شد: ما در این سفر از پروژه چهار بانده اردبیل – مشگین‌شهر نیز بازدید کردیم که عملیات اجرایی آن پیشرفت خوبی داشته است.

نیکزاد گفت: 500 میلیون تومان اعتبار برای تملک اراضی محل احداث این پروژه در نظر گرفته شده است تا در اجرای آن با مشکل معارض روبه‌رو نشویم.

این مسئول همچنین از اختصاص 3 میلیارد تومان اعتبار به صورت ملی برای تکمیل این پروژه خبر داد و عنوان کرد: در سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی این میزان اعتبار برای تکمیل چهار خطه کردن محور مشگین‌شهر – اردبیل در نظر گرفته شد تا عملیات روسازی و آسفالت آن انجام شود.

افتتاح مصلای مشگین‌شهر تا یک ماه آینده

استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود همچنین از ساختمان دیالیز بیمارستان ولیعصر (عج) مشگین‌شهر بازدید کرد و خواستار تکمیل سریع این پروژه و خدمات‌رسانی به بیماران نیازمند شد.

نیکزاد بیان داشت: ما در خرید دستگاه دیالیز در استان با مشکل مواجه هستیم، اما به رغم این محدودیت 500 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفتیم تا 10 دستگاه دیالیز خریداری شده و چهار مورد آن به شهرستان مشگین‌شهر اختصاص یابد.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی نیز متعهد شد از 10 دستگاه دیالیز خریداری شده ظرف دو ماه آینده چهار دستگاه آن را به شهرستان مشگین‌شهر اختصاص دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل به تکمیل پروژه مصلای مشگین‌شهر اشاره کرد و تصریح کرد: عملیات اجرایی مصلای این شهر از پیشرفت مطلوبی برخوردار بوده است به طوری که مقرر شد سرویس بهداشتی و وضو‌خانه خواهران که به اتمام نرسیده است، ظرف روزهای آینده تکمیل شود.

نیکزاد ادامه داد: با عنایت به بدهی که به پیمانکار داریم، قرار شد 200 میلیون تومان اعتبار از این طلب پرداخت شود و تا یک ماه آینده مصلای مشگین‌شهر برای حضور نمازگزاران مهیا شده و قابل بهره‌برداری باشد.

اختصاص 500 میلیون تومان برای تکمیل 3 سد معیشتی

وی همچنین در بازدید از دو مدرسه نیمه‌تمام مشگین‌شهر ابراز داشت‌: این دو مدرسه در سایت مسکن مهر و همچنین مدرسه سمیه در داخل شهر واقع شده که مقرر شد تا اول مهر ماه این دو مدرسه تکمیل شده و تحویل آموزش و پرورش شود.

رئیس کارگروه توسعه کشاورزی استان از در حال ساخت بودن سه سد معیشتی در مشگین‌شهر خبر داد و تاکید کرد: رقمی معادل 500 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل این سه سد در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نیکزاد در پایان سخنان خود گفت: تا سه ماه آینده قرار است این سه پروژه تکمیل شده و تحویل کشاورزان منطقه شود.

انتهای پیام/62001/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول