اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خبر داد

بازدید از 9 هزار مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در زنجان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی گفت: در ایام نوروز از 9 هزار و 287 مورد بازدید از این مراکز به عمل آمده است.

بازدید از 9 هزار مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در زنجان

رحیم سروری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به آماده باش پرسنل امداد نوروزی اظهار داشت: آماده باش از چهارشنبه آخر سال آغاز شده است.

وی از استقرار 24 ساعته کارشناس مجرب در ستاد هدایت و کشیک بودن یکی از مدیران ارشد دانشگاه برای پیشگیری از مشکلات درمانی شهروندان خبر داد و افزود: در ایام نوروز آمبولانس‌ها و پرسنل مربوطه در جاده‌های اصلی استان مستقر شده‌ بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به اقدام مدیران دانشگاه برای بازدید از اورژانس‌ها بیمارستانی و پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی جاده‌ای اشاره و تصریح کرد: در ایام نوروز 17 مورد بازدید از این اماکن انجام شده است.

وی به 16 مورد بازدید‌ نظارتی از پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی استان در ایام نوروز اشاره کرد و گفت:‌ طی این مدت برای اعزام 17 مصدوم از بیمارستان‌های تابعه به بیمارستان‌های مرکزی مداخله انجام شده است.

سروری رسیدگی و پیگیری شکایات شهروندان را از مراکز درمانی از دیگر اقدامات مدیریت درمان استان اعلام و اضافه کرد: در طول ایام نوروز سه ایستگاه سلامت هم دایر شده بود.

*تعطیلی 25 مرکز متخلف

وی با اشاره به بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی گفت: در ایام نوروز 9 هزار و 287 مورد بازدید از این مراکز به عمل آمده است.

قائم مقام وزیر در استان زنجان به معرفی 92 واحد تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی متخلف به تعزیرات حکومتی خبر داد و افزود: 25 مرکز از این مجموع با حکم مقامات قضایی تعطیل شده است.

وی با اشاره به چاپ پوستر و پمفلت آموزشی اضافه کرد: در طول ایام نوروز 14 هزار برگ از این بسته‌های آموزشی چاپ و توزیع شده است.

سروری از برنامه‌ریزی و هماهنگی برای جلوگیری از بروز مشکلات درون بخشی در ایام نوروز خبر داد و گفت: بررسی وضعیت داروخانه‌ها و انجام پیش‌بینی‌های لازم برای تامین اقلام مورد نیاز و رفع کمبودهای موجود از اقدامات انجام شده در بخش غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بوده است.

*ارائه اخطارهای لازم به داروخانه‌های متخلف

وی از فعالیت شبانه‌روزی سه داروخانه شهر زنجان در ایام نوروز خبر داد و اضافه کرد: مطالب علمی و توصیه‌های دارویی در قالب دفترچه‌هایی چاپ و در اختیار مردم قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به بازدیدهای به عمل آمده از داروخانه‌های فعال استان تصریح کرد: از 26 مورد بازدید به عمل آمده، به سه داروخانه‌ اخطارهایی داده شده است.

انتهای پیام/73004/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول