اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوروز در سرزمین طلای سرخ

جویبان: بازرسی‌های نوروزی در خراسان‌جنوبی از مرز 3400 مورد گذشت

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: از ابتدای طرح نظارتی ویژه نوروز 92 تاکنون تعداد 3 هزار و 465 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی و خدماتی در استان انجام شده است.

جویبان: بازرسی‌های نوروزی در خراسان‌جنوبی از مرز 3400 مورد گذشت

الیاس جویبان امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند در ارتباط با طرح نظارتی ویژه نوروز اظهار کرد: از ابتدای طرح نظارتی ویژه نوروزی تاکنون تعداد 237 پرونده تخلف در این سازمان تشکیل شده است.

وی با اشاره به تعداد پرونده‌های تخلف تشکیل شده در این سازمان افزود: ارزش ریالی این تعداد پرونده بالغ بر 547 میلیون و 313 هزار و 922 ریال است.

بیشترین تخلفات مربوط به پوشاک است

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بیشترین تخلفات در استان مربوط به پوشاک است، گفت: در این ارتباط 71 پرونده تخلف در این سازمان تشکیل شده است.

جویبان، تخلفات بخش خدمات عمومی را با تشکیل 66 پرونده تخلف در رده دوم برشمرد.

وی با بیان اینکه طرح نظارتی ویژه نوروز تا 25 فروردین‌ماه جاری ادامه دارد، تصریح کرد: همچنین در بخش قند و شکر و روغن 11 پرونده تخلف و بخش غلات 31 پرونده تخلف تشکیل شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه از ابتدای طرح نظارتی نوروزی تاکنون 237 پرونده تخلف در این سازمان تشکیل شده است، بیان کرد: بخش پوشاک 71 پرونده، خدمات عمومی 66 پرونده، قند و شکر و روغن 11 پرونده و غلات 11 پرونده تشکیل شده که مابقی مربوط به سایر خدمات می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه 33 بازرس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کار نظارت و بازرسی را انجام می‌دهند، اذعان داشت: به طور میانگین روزانه حدود 130 تا 150 مورد بازرسی از مغازه‌ها انجام می‌شود.

همکاری 425 ناظر افتخاری با سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی

جویبان از همکاری 425 ناظر افتخاری با سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی خبر داد و گفت: از این تعداد 273 نفر ناظر افتخاری عادی و 152 نفر ناظر افتخاری بسیجی هستند.

وی اظهار کرد: شماره تلفن 124 ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت شکایات مردمی است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از شهروندان خواست هرگونه شکایت خود از جمله گران‌فروشی، کم‌فروشی، تقلب، احتکار، عدم درج قیمت، عرضه خارج از شبکه، فروش اجباری کالا، عدم صدور فاکتور و امتناع از عرضه کالا را گزارش داده تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی انجام شود.

انتهای پیام/69008/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول