اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان بشرویه خبر داد

مراجعه 27 هزار بیمار به بیمارستان شفای بشرویه

رئیس بیمارستان شفای بشرویه گفت: طی سال گذشته 27 هزار و 580 بیمار به پزشک عمومی مستقر در بیمارستان این شهرستان مراجعه کرده‌اند.

مراجعه 27 هزار بیمار به بیمارستان شفای بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، مهدی عامری صبح امروز در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی بشرویه اظهار داشت: در سال گذشته 27 هزار و 580 بیمار به پزشک عمومی مستقر در بیمارستان شفای بشرویه مراجعه کرده‌اند که این میزان مراجعه در مقایسه با سال 90 افزایش داشته است.

وی ادامه داد: آمار مراجعات به بخش اورژانس، نوار قلب، تزریقات و پانسمان بیمارستان 52 هزار و 800 نفر بوده است که به طور میانگین در هر روز 144 نفر مراجعه داشته‌اند.

رئیس بیمارستان شفای بشرویه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های بیمارستان در سال گذشته افزود: 15 هزار نفر به داروخانه، 3 هزار و 920 نفر به رادیولوژی، 21 هزار و 700 نفر به آزمایشگاه و یک هزار و 200 نفر به زایشگاه مراجعه کرده‌اند.

عامری تصریح کرد: بخش بستری بیمارستان نیز با ضریب اشغال تخت سنجیده می‌شود که طبق آمارهای به دست آمده بخش داخلی 60 درصد، اطفال 80 درصد، زنان 60 درصد و بخش CCU  نیز 70 درصد اشغال بوده است.

وی از انجام یک هزار و 154 مورد دیالیز خبر داد و گفت: در سال 90 تعداد بیماران مبتلا به بیماری‌های کلیوی و دیالیزی شش نفر بوده که این میزان در سال 91 به 10 نفر افزایش یافته است.

رئیس بیمارستان شفای بشرویه متذکر شد: در سال گذشته 7 هزار و 250 مورد تلفن به پایگاه‌های اورژانس شهرستان بشرویه شده که از این تعداد یک هزار و 367 مورد منجر به ماموریت شده است.

عامری عنوان کرد: در سال 91 سیستم بی‌خطرسازی زباله‌های بیمارستان و سیستم زایمان بدون درد راه‌اندازی شده و دستگاه سونوگرافی نیز خریداری شد.

انتهای پیام/69006/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول