اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

ثبت‌نام 9 کاندیدا در انتخابات خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به ثبت‌نام 9 کاندیدا در انتخابات خبرگان رهبری گفت: این فراگیر بودن حضور در صحنه انتخابات از نعمت‌ها و برکات انقلاب و این نظام مقدس است.

ثبت‌نام 9 کاندیدا در انتخابات خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، غلام‌علی رضوانی امروز در دوره آموزشی دست اندرکاران امر انتخابات شهرستان‌های گچساران، باشت و بهمئی که در محل فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری مطلوب انتخابات نیازمند وحدت، یکپارچگی و برنامه‌ریزی به موقع بوده و همه مسئولان و مردم در این زمینه سهم و وظیفه‌ای عهده‌دار هستند.

وی با تشریح اهمیت انتخابات و ضرورت توجه به حضور حداکثری مردم در جریان انتخابات افزود: استکبار جهانی با هدف تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با طراحی جنگ‌های داخلی و بروز اختلاف داخلی میان مردم و مسئولان، اهداف شومی دارد.

شکست‌های استکبار در برابر ملت با بصیرت و ولایتمدار ایران تداوم دارد

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و رئیس ستاد انتخابات استان یادآور شد: هر کسی تحت هر عنوانی بخواهد در برابر ملت ایران قد علم کند، با توجه به بصیرت ملت ایران و بیانات روشنگرانه مقام معظم رهبری بدون شک شکست خواهد خورد.

رضوانی ابراز داشت: ملت همیشه آگاه ایران پیام و هدایت‌های مقام معظم رهبری را دریافت کرده و به موقع عمل می‌کنند و این رسالت خود را در صحنه‌های مختلف نشان داده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری افزون بر 30 انتخابات مهم در طول 34 سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: مردمی‌ترین انتخابات در ایران برگزار شده و در همه انتخابات، مردم حضور حداکثری داشته‌اند.

رضوانی خاطرنشان کرد: بدون شک مردم بابصیرت ایران اسلامی اساسی‌ترین رکن برگزاری انتخابات بوده و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات مسئولیت پشتیبانی، حمایت و بسترسازی حضور مردم را عهده‌دار هستند.

وی افزود: برگزار کنندگان انتخابات اعم از رؤسای حوزه‌ها و شعب برگزاری انتخابات، منشی‌ها و مجریان شعب همه از جنس اقشار مختلف مردم بوده و در این زمینه تبعیضی وجود ندارد.

رضوانی گفت: احکام دین مبین اسلام، قانون و نظام مقدس جمهوری اسلامی برای برگزاری انتخابات ملاک بوده و مسئولان برگزاری انتخابات باید امانت‌داران خوبی برای مردم باشند.

لزوم حفظ وحدت، همدلی و عمل به قانون توسط مجریان برگزاری انتخابات

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد و رئیس ستاد انتخابات استان یادآور شد: مردم روند برگزاری انتخابات را دنبال کرده و در جریان همه امور انتخابات هستند.

رضوانی گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای حضور کاندیداها و مردم در صحنه انتخابات حلقه محدودی وجود ندارد و همه برای حضور در انتخابات آزاد هستند.

وی ثبت‌نام 9 کاندیدا برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری را نمونه بارزی از فراگیر بودن حضور در انتخابات دانست و افزود: این نعمت بزرگی در نظام جمهوری اسلامی بوده و حفظ وحدت، همدلی و انسجام و سرلوحه قرار دادن قانون از وظایف مهم مجریان برگزاری انتخابات است.

به گزارش فارس، یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 24 خرداد 92، هم‌زمان با سراسر کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار و علاوه بر آن چهارمین انتخابات میان دوره‌ای خبرگان رهبری نیز در زمان مذکور، در این استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82014/غ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول