اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

ارتش مایه افتخار مردم ایران است

استاندار خراسان جنوبی گفت: ارتش دیگر کشورها زیر سلطه کشورهای مستکبر و در خدمت آنها هستند و تفاوت اصلی و ممتاز ارتش جمهوری اسلامی ایران این است که در خدمت نظام سلطه و ظلم نیست بلکه در پی ایجاد آرامش و در خدمت مردم است.

ارتش مایه افتخار مردم ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید امروز در مراسم رژه روز ارتش در بیرجند اظهار کرد: انقلاب پر عظمت اسلامی ما تاریخچه پر فراز و نشیبی دارد و این انقلاب در دنیا بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر وحی، قرآن و ارزش‌های توحیدی طراحی شده است، اذعان داشت: انقلاب اسلامی که توسط امام خمینی(ره) و به رهبری ایشان هدایت شده در دنیا بی‌نظیر است.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: ارتش که قبل از پیروی انقلاب ژاندارم شاه بود با هدایت امام و حمایت مردم بلافاصله به ملت پیوست.

رشید با اشاره به اینکه توده‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران با توجه به اعتقادات اسلامی با حرکت عظیم در خدمت مردم و اسلام قرار می‌گیرند، تصریح کرد: دشمنان ایران بعد از پیروزی انقلاب می‌خواستند ارتش را منحل کنند ولی با هوشیاری مردم و رهبری امام خمینی(ره) توطئه‌های آنها‌ نقش بر آب شد.

وی با بیان اینکه در روز 29 فروردین‌ماه پیام امام خمینی(ره) برای نگهداری و حفظ مرزهای ایران توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران تصویب شد، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیداری اسلامی و حفظ مرزهای ایران برتری خاصی دارد و بدون شک ارتش جلوه و چکیده نظام اسلامی است که همین امر سبب تفاوت و برتری ارتش جمهوری اسلامی ایران در جهان شده است.

ارتش مایه افتخار مردم ایران است

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر مردمی بودن ارتش جمهوری اسلامی ایران و فداکاری آنها در بقای انقلاب و اینکه هویت دینی و انقلابی ارتش جمهوری اسلامی ایران بی‌مانند بوده است، یادآور شد: ارتش دیگر کشورها زیر سلطه کشورهای مستکبر و در خدمت آنها هستند و تفاوت اصلی و ممتاز ارتش جمهوری اسلامی ایران این است که در خدمت نظام سلطه و ظلم نیست بلکه در پی ایجاد آرامش و در خدمت مردم است.

رشید با بیان اینکه ارتش مایه افتخار مردم ایران است و این اسوه و الگو در همه بخش‌ها به تجلی رسیده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه جهان اسلام امروز در بهترین مناطق استراتژیک قرار دارد و 67 تا 70 درصد نفت دنیا متعلق به کشورهای اسلامی است اگر مدیریت درستی صورت بگیرد جهان دیکتاتوری جرأت نخواهد داشت در منطقه سر برآورد. 

وی خاطر نشان کرد: همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند همه واقف خواهند بود که مهم‌ترین عامل پیروزی ما در خلق حماسه سیاسی در انتخابات شکل خواهد گرفت پس نتیجه انتخابات تجلی حضور مردم خواهد بود و حماسه سیاسی با حضور مردم خلق خواهد شد و مردم پیشتازتر از مسئولان در انتخابات حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/2248/ط30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول