اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان خبر داد

بهره‌مندی اغلب روستاهای بالای 50 خانوار از خانه بهداشت در زنجان

معاون امور عمرانی استاندار زنجان از برنامه‌ریزی انجام شده برای احداث و تحویل 48 خانه بهداشت خبر داد و گفت: با تکمیل این خانه های بهداشت اغلب روستاهای بالای 50 خانوار استان از امکانات بهداشتی درمانی بهره‌مند می‌شوند.

بهره‌مندی اغلب روستاهای بالای 50 خانوار از خانه بهداشت در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی اکبر کریمی بعد از ظهر امروز در آئین کلنگ‌زنی سه مرکز بهداشتی درمانی در شهرستان زنجان با اشاره به اینکه زمین‌های انتخاب شده برای احداث مراکز بهداشتی در شهرک‌های غرب، گلشهر کاظمیه و امیرکبیر از اماکن عمومی هستند، اظهار داشت: ایجاد مراکز عمومی از جمله مراکز بهداشتی و آموزشی موجب ترغیب زندگی خانواده‌ها در شهرک‌های اقماری می‌شود.

وی کاهش تراکم جمعیت در مراکز شهر را از مزایای احداث مراکز عمومی مورد نیاز در شهرک‌های اقماری دانست و افزود: این امر موجب کاهش بار جمعیت در مراکز شهر می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان به آماده شدن یک مکان آموزشی در شهرک غرب اشاره و اضافه کرد: این مرکز آموزشی تا زمان بازگشایی مدارس آماده بهره‌برداری می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات موجود در شهرک غرب زنجان اضافه کرد: اقداماتی برای تحویل این شهرک به شهرداری برای ارائه خدمات مورد نیاز شهروندان انجام شده است.

کریمی خطوط اتوبوسرانی و حمل و نقل را از جمله مشکلات موجود در شهرک‌های جدید‌الاحداث از جمله شهرک غرب اعلام و اضافه کرد: جلساتی برای رفع مشکلات  فضای سبز و فضای بهداشتی و درمانی این شهرک‌ها برگزار شده است.

وی مراکز بهداشتی کلنگ‌زنی شده در سه شهرک را از مصوبات سه‌گانه سفر ریاست جمهوری به استان زنجان اعلام کرد و گفت: اعتبارات این مراکز به صورت ملی تامین می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان تصریح کرد: اقدامات درخور توجهی در سطح کشور و استان زنجان در حوزه بهداشت و درمان انجام و منجر به ارتقای سطح در این بخش شده است.

وی از برنامه‌ریزی انجام شده برای احداث و تحویل 48 خانه بهداشت در سال مالی جاری خبر داد و گفت: با تکمیل این خانه های بهداشت اغلب روستاهای بالای 50 خانوار استان از امکانات بهداشتی درمانی بهره‌مند می‌شوند.

کریمی اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان پروژه‌های خوبی را در داخل طرح‌های مهر ماندگار دارد که با بهره‌برداری از آنها فضای بهداشت و درمان این دانشگاه ارتقا می‌یابد.

شایان ذکر استاندار زنجان که در این مراسم حضور داشت، به هنگام کلنگ‌زنی همزمان این سه مرکز بهداشتی گفت: این سه مرکز باید طی شش ماه آینده و حداکثر تا دهه فجر به بهره‌برداری برسد.

جمعی از مردم با مشاهده مسئولان اقدام به طرح مشکلات شهرک غرب کردند که کریمی قول بازگشایی معبری از پادگان و همچنین سپردن شهرک به شهرداری زنجان را برای حل مشکلات این شهرک از جمله حمل و نقل را داد.

انتهای پیام/73004/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول