اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان خبر داد

پرداخت 258 میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادی زنجان

معاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی زنجان گفت: 258 میلیارد ریال تسهیلات طی سال گذشته به بنگاه‌های اقتصادی استان پرداخت شده است.

پرداخت 258 میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادی زنجان

حمیرا قهرمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: همه بانک‌های استان زنجان طی سال گذشته جزو بانک‌های عامل در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال به متقاضیان بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تسهیلات در بخش اشتغال توسط بانک کشاورزی استان زنجان پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: در مجموع عملکرد اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی در زمینه اشتغال 258 میلیارد ریال برآورد شده است.

*معرفی 121 فقره طرح به بانک‌های استان زنجان

معاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه 121 فقره طرح طی سال گذشته به بانک‌های استان معرفی شده است، تصریح کرد: 61 فقره طرح در بانک‌ها به منظور پرداخت تسهیلات مصوب شده است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع طی سال گذشته 36 طرح با اعتباری بالغ بر 145 میلیارد ریال عقد قرارداد شده است، اضافه کرد: تسهیلات مورد نیاز 34 طرح با اعتباری بالغ بر 134 میلیارد ریال پرداخت شده است.

*مجموع اعتبارات اداره کار 1541 میلیارد ریال بود

قهرمانی با بیان اینکه مجموع اعتبارات اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان طی سال گذشته هزار و 541 میلیارد ریال بوده است، یادآور شد: اعتبار باقی مانده در این زمینه 438 میلیارد ریال اعلام شده است.

*پرداخت تسهیلات 258 میلیارد ریالی به واحدهای اقتصادی

وی با اشاره به اینکه اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان در حال حاضر رتبه هفتم کشوری را در پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادی دارد، گفت: 258 میلیارد ریال به بنگاه‌های اقتصادی استان تسهیلات پرداخت شده است.

انتهای پیام/73006/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول