اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت تعاونی مسکن مهر زنجان خبر داد

تحویل مسکن متقاضیان زنجانی خرداد ماه

مدیر عامل شرکت تعاونی مسکن مهر زنجان گفت: متقاضیان مسکن مهر زنجان از خرداد 92 مسکن خود را تحویل می‌گیرند.

تحویل مسکن متقاضیان زنجانی خرداد ماه

رحیم سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: قراردادهای منعقد شده با مردم و پیمانکار برای احداث واحدهای مسکن مهر توسط شرکت تعاونی مسکن مهر زنجان در دو مرحله بوده است.

وی با اشاره به اینکه مراحل احداث مسکن مهر توسط شرکت تعاونی مسکن مهر زنجان شامل سفت‌کاری و نازک‌کاری بوده است، خاطرنشان کرد: محوطه‌سازی این واحدها با مبالغ دریافتی به پایان نرسیده است و در حال حاضر فقط مراحل سفت‌کاری و نازک‌کاری تمام شده است.

مدیر عامل شرکت تعاونی مسکن مهر زنجان با بیان اینکه محوطه‌سازی، حصارکشی، جدول‌گذاری و آسفالت واحدهای مسکن مهر مرحله سوم در دست اجرای شرکت تعاونی مسکن مهر زنجان مانده است، اضافه کرد: مسکن مهر در مجموع یک پروژه دولتی است که ساماندهی امور آن توسط شرکت‌های تعاونی مسکن مهر و سهند انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه از آغاز تاسیس شرکت تعاونی مسکن مهر زنجان، برخی از افراد متقاضی مسکن انصراف داده و برخی نیز شرایط مورد نظر را نداشتند، ادامه داد: با غربالگری‌های صورت گرفته 3 هزار متقاضی مسکن مهر برای دریافت مسکن عضو این تعاونی شدند.

سلیمانی با اشاره به اینکه واگذاری مسکن مهر به متقاضیان توسط شرکت تعاونی مسکن مهر زنجان در سه مراحل برنامه‌ریزی شده است، تصریح کرد: بیش از یک‌هزار و 400 نفر در مرحله نخست و بیش از 660 نفر نیز در مرحله دوم واحد مسکونی خود را تحویل گرفتند.

وی با بیان اینکه از مجموع 3 هزار نفر، حدود 784 نفر از متقاضیان واحد مسکونی خود را تحویل نگرفته‌اند، یادآور شد: واحد مسکونی این افراد نیز به صورت تدریجی از خرداد ماه سال‌جاری تحویل داده می‌شود.

مدیر عامل شرکت تعاونی مسکن مهر زنجان با بیان اینکه متقاضیانی که تا مرحله سوم واگذاری مسکن مهر مانده‌اند شامل افرادی هستند که واریزی‌های آنها به موقع نبوده است، اذعان داشت: بر اساس قانون تعاونی‌ها نیز بر اساس امتیاز واحدها را به متقاضیان واگذار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه افرادی که هنوز واحد مسکونی مهر خود را تحویل نگرفته‌اند امتیازی کسب نکرده بودند، افزود: تاکنون نیز آورده خود را تکمیل نکرده‌اند و عدم پرداخت به موقع با وجود گرانی‌ها و تورم سبب گران‌تر شدن مسکن شده است.

سلیمانی با تاکید بر اینکه شرکت تعاونی مسکن مهر زنجان هزینه اضافی از مردم دریافت نمی‌کند، ادامه داد: هدف ما خدمت به مردم است.

انتهای پیام/73006/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول