اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد

هزینه بودجه‌های تخصیص‌یافته در پروژه‌های نیمه‌تمام زنجان

استاندار زنجان با اشاره به تخصیص مرحله دوم بودجه در اواخر سال گذشته گفت: در تخصیص این بودجه اولویت با پروژه‌های نیمه‌تمام قابل افتتاح است.

هزینه بودجه‌های تخصیص‌یافته در پروژه‌های نیمه‌تمام زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد شامگاه شنبه در جلسه بررسی طرح‌هایی که قابلیت افتتاح را در خردادماه سال‌جاری دارند، با اشاره به اینکه جلسه برگزار شده، آخرین نوع از این جلسات است، اظهار داشت: بعد از این هیچ پروژه جدیدی کلنگ‌زنی نمی‌شود تا تکلیف پروژه‌های در دست اجرا مشخص شود.

وی با بیان اینکه تکلیف همه پروژه‌های در دست احداث مشخص شده است، افزود: تصمیمات گرفته شده در جلسه باید به صورت مکتوب و شفاف به اطلاع مدیران استان رسانده شود.

استاندار زنجان با اشاره به ابلاغ تخصیص‌هایی از بودجه سال 91 اضافه کرد: این بودجه‌ها اغلب در پروژه‌های نیمه‌تمام هزینه می‌شود.

وی با بیان اینکه با ابلاغ بودجه سال 92 به پروژه‌های در دست اجرا از جمله پروژه‌هایی که قابلیت افتتاح دارند، مبالغی تخصیص می‌یابد، بر لزوم دقت در به سرانجام رساندن پروژه‌های اولویت‌دار تأکید کرد و گفت: مدیران باید دقت کنند تا زمان را برای تکمیل پروژه‌ها از دست ندهند.

وی با اشاره به ابلاغ مرحله دوم بودجه سال 92 اضافه کرد: اگر مدیران قصد جابه‌جایی بودجه را دارند، اولویت را به پروژه‌هایی بدهند که در خردادماه سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسند.

در این جلسه عنوان شد که با استعلام‌های انجام شده 63 پروژه در خردادماه سال‌جاری در سطح استان زنجان قابلیت بهره‌برداری را دارند.

23 پروژه از مجموع 63 پروژه، دارای قابلیت افتتاح مربوط به حوزه توزیع نیروی برق و 40 پروژه در حوزه‌های دیگر هستند. حوزه عمران شهری هم 52 پروژه در شهرهای مختلف استان زنجان آماده بهره‌برداری دارد.

مدیران ارگان‌های مختلف در این جلسه توضیحات کوتاهی در مورد درصد پیشرفت پروژه‌های در دست اقدام خود دادند.

در این میان، پیگیری استاندار از چند پروژه از جمله ساختمان‌های پزشکی قانونی و همچنین ثبت‌احوال از نکات قابل توجه بود.

انتهای پیام/73004/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول