اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان‎رضوی خبر داد

اعطای وام به 20 هزار واحد مسکن روستایی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان‎رضوی گفت: طبق برنامه امسال تعداد 20 هزار واحد روستایی در خراسان‌رضوی با اعطای وام چهار درصدی عملیات ساخت واحد خود را شروع می‎کنند.

اعطای وام به 20 هزار واحد مسکن روستایی

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، سیدرضا موسوی‌نیا صبح امروز در حاشیه مراسم بهره‌برداری از 13 واحد مسکونی مقاوم‌سازی شده و طرح هادی روستای کلاته شادی در بخش مرکزی شهرستان خلیل‌آباد، در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در خلیل‌آباد اظهار کرد: امسال وام‌های مسکن روستایی نسبت به سال قبل 25 درصد افزایش یافته است و متقاضیان می‌توانند برای استفاده از این وام‌ها به ادارات بنیاد مسکن در شهرهای استان مراجعه کنند.

وی افزود: دولت برای پرداخت این وام‎ها یارانه در نظر گرفته است و ضروری است اهالی روستاها از این موقعیت نهایت استفاده را ببرند.

موسوی‌نیا مدت زمان بازپرداخت این وام‌ها را 144 ماهه و برای هر یک واحد مبلغ 125 میلیون ریال و تضمین اعطای این وام‌ها را به‎صورت زنجیره‌ای ذکر کرد.

وی زیباسازی روستا را امری ضروری دانست و از مردم و دهیاری خواست در این راستا تلاش کنند و نگذارند این زیبایی از بین رود.

وی در رابطه با نبود زمین در روستای کلاته شادی در بخش مرکزی شهرستان خلیل‌آباد برای جوانان، به آنان این نوید را داد که به‎زودی مشکل زمین حل و به تمامی جوانان این روستا که متقاضی باشند،‌ زمین واگذار می‌گردد.

انتهای پیام/70021/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول