اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی آذربایجان غربی:

اماکن روستایی آذربایجان غربی مقاومت لازم در برابر سوانح را دارند

مدیرکل بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: با اقدامات انجام گرفته در راستای بهسازی اماکن روستایی، واحدهای مسکونی روستایی آذربایجان غربی مقاومت لازم در برابر سوانح را دارند.

اماکن روستایی آذربایجان غربی مقاومت لازم در برابر سوانح را دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از ماکو ایوب عزیزی صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات احداث اماکن مسکن مهر شهر بازرگان که در فرمانداری ماکو ترتیب یافت، با بیان اینکه امسال 9 هزار واحد روستایی در آذربایجان غربی مقاوم سازی می‌شوند، اظهار داشت: مقاوم سازی و بهسازی اماکن روستایی یکی از موضوعاتی است که در سال‌های اخیر بیش‌تر مورد تاکید و توجه قرار دارد.

وی با بیان اینکه میزان واحد روستایی به منظور مقاوم‌سازی هر چه بیش‌تر اماکن مسکونی روستایی در برابر سوانح طبیعی نوسازی می‌شوند، تصریح کرد: امروزه شاهدیم اماکن روستایی مقاومت لازم در برابر سوانح را دارند.

عزیزی با تاکید بر همکاری هر چه بیش‌تر روستاییان در این زمینه، تصریح کرد: برای این منظور نیازمند تعامل و همکاری هر چه بیش‌تر روستاییان هستیم.

وی با بیان اینکه در این زمینه تسهیلات ویژه‌ای برای متقاضیان پرداخت می‌شود، خاطرنشان کرد: واگذاری تسهیلات در قالب تسهیلات مسکن مهر از مزیت‌های اجرای طرح نوسازی و بهسازی اماکن روستایی است.

عزیزی با اشاره به همکاری مطلوب روستاییان در این زمینه، گفت: براساس میزان تقاضای روستاییان می‌توانیم سهم آذربایجان غربی در اجرای طرح نوسازی و بهسازی اماکن روستایی را تا دو برابر افزایش دهیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به آمار سال گذشته در این زمینه، اعلام کرد: سال گذشته بنیاد مسکن 20 هزار واحد روستایی را در استان مورد نوسازی و بهسازی قرار داده است.

فرماندار ماکو نیز در این جلسه با اشاره به مشکلات پیش روی مساکن مهر شهر بازرگان، گفت: در حال حاضر مساکن مهر بازرگان از مشکل تغییر کاربری اراضی برای اجرای طرح‌های مسکن مهر رنج می‌برد.

حمید احمدیان اظهار داشت: مشکل تامین آب و برق‌رسانی به مساکن مهر نیز از دیگر مشکلاتی است که مساکن مهر بازرگان با آن گریبان‌گیر هستند که برای رفع این مشکلات باید هر چه سریع‌تر چاره‌اندیشی شود.

وی خواستار رفع مشکلات در آینده نزدیک شد و افزود: برای این منظور نیازمند تعامل بیش‌تر شرکت‌های خدمات رسان با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هستیم.

انتهای پیام/61001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول