اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان خبر داد

اشتغالزایی برای 1900 نفر در زنجان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: در سال گذشته برای 1912 نفر در استان اشتغالزایی صورت گرفته است.

اشتغالزایی برای 1900 نفر در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فضایل مقدسی  ظهر امروز در همایش تجلیل از خانواده شهدای کارگر استان زنجان، اظهار داشت: در تحقق اشتغالزایی عملکرد مناسبی صورت گرفته است.

وی محقق شدن تعهدات استان در موضوع اشتغال را مورد تاکید قرار داد و افزود: در سال گذشته این امر محقق شده است و در سال جاری ادامه خواهد داشت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان موضوع اشتغال را از دغدغه‏های جامعه عنوان کرد و گفت: تلاش‏های بسیاری برای اشتغالزایی در سطح کشور صورت گرفته است.

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر در هر خانواده‏ای افرادی بیکار وجود دارند، یادآور شد: سر‏ریز جمعیت در سال‏های اخیر بسیار بیشتر از سال‏های گذشته بوده است.

مقدسی سرریز متولدین دهه 60 به بازار کار کشور را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: آمار فعلی بیکاری در کشور باید نسبت به سرریز بالای جمعیت جوان کشور به بازار کار مورد بررسی قرار گیرد.

* سال گذشته استان زنجان به ایجاد اشتغال 21 هزار و 61 نفر متعهد شده بود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان به تعهد استان زنجان در اشتغالزایی اشاره کرد و ادامه داد: در سال گذشته استان زنجان به ایجاد اشتغال 21 هزار و 61 نفر متعهد شده بود.

وی محقق شدن تعهد استان در امر اشتغالزایی را مثبت ارزیابی کرد و ابراز داشت: در سال گذشته بیش از تعهد خود نسبت به ایجاد اشتغال اقدام شده است.

مقدسی به انتقادهای صورت گرفته نسبت به آمار اشتغالزایی اشاره کرد و افزود: نپذیرفتن آمار اشتغالزایی مناسب نیست و باید وضعیت بیکاری و اشتغال کشور و استان با توجه به ظرفیت‏های ایجاد شده و سرریز جمعیت جوان به بازار کار سنجیده شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به مقام و جایگاه کارگر در جامعه اسلامی، خاطرنشان کرد: جایگاه کار و کارگر در جامعه اسلامی بسیار رفیع است.

وی جایگاه کارگر در کشور را مورد تکریم قرار داد و گفت: توسعه کشور در همه بخش‏ها مدیون تلاش‏ها و جان‏فشانی کارگران زحمت‏کش است.

* خانوده شهدای کارگران برای توسعه همه بخش‏های کشور سرمایه‏ای معنوی محسوب می شوند

مقدسی خانواده شهدای کارگران را پشتوانه اصلی و سرمایه کشور خواند و تاکید کرد: خانوده شهدای کارگران برای توسعه همه بخش‏های کشور سرمایه‏ای معنوی محسوب می‌شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان به وضعیت تعاونی‏های استان زنجان اشاره کرد و یادآور شد: تعداد تعاونی‏های استان زنجان در سال‏های اخیر رشد مناسبی داشته است.

وی رشد تعاونی‏ها در استان را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: باید نسبت به توسعه فعالیت اقتصادی در قالب تعاون تلاش بیشتری صورت گیرد.

مقدسی به شعار سال اشاره کرد و افزود: در سال جاری در همه بخش‏ها باید نسبت به تحقق شعار سال تلاش کرد و نسبت به برنامه‏های توسعه کشور حساسیت بیشتری داشت.

گفتنی است در این همایش جمعی از مسئولان استانی حضور داشتند و در پایان همایش از جمعی از خانوده شهدای کارگر استان تجلیل شد.

استان زنجان 21 خانوده شهدای کارگر دارد که به همت اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی و به مناسب روز جهانی کار و کارگر مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/73002/ن۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول