اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد

برگزاری بیش از 70 همایش همگانی در زنجان

مدیرکل ورزش و جوانان زنجان از برگزاری بیش از 70 همایش همگانی در استان خبر داد.

برگزاری بیش از 70 همایش همگانی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی ظهر امروز در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: با تلاش‌های انجام شده و تعامل مطلوبی که بین دستگاه‌های اجرایی وجود دارد، زنجان دارای رتبه سی و یکم در بحث شیوع مواد مخدر در کشور است.

وی با اشاره به اینکه رتبه مطلوب به دست آمده با تلاش‌های همه‌جانبه در استان حاصل شده است، اضافه کرد: استان زنجان ظرفیت مطلوبی دارد، ولی برای حفظ این جایگاه باید حمایت‌های لازم صورت گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده در زمینه زیرساخت‌های ورزشی افزود: سال گذشته بیش از 70 همایش همگانی در استان برگزار شده است.

کارشناس فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان نیز به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در بحث مبارزه با مواد مخدر توسط شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر پرداخت.

یوسف بیانلو با اشاره به اینکه آمار معتادان استان 31 هزار نفر است، اضافه کرد: سال گذشته 267 هزار و 35 نفر زیر‌پوشش برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد قرار گرفتند.

وی با اشاره به برگزاری 16 همایش مختلف با موضوع اعتیاد افزود: در این مدت 12 جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان برگزار شد.

کارشناس فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان تصریح کرد: در این مدت 87 نمایشگاه نیز با موضوع اعتیاد در استان برگزار شد.

وی در ادامه به شناسایی نقاط آسیب‌پذیر در موضوع اعتیاد پرداخت و گفت: با بررسی‌های به عمل آمده میدان محمدیه محلی است که بیشترین میزان تهیه و توزیع مواد مخدر در آن وجود دارد.

انتهای پیام/73005/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول