اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم تجلیل از بانک‌های چرام اعلام شد

اجرای 150 طرح اشتغال‌زایی در چرام

رئیس کمیته امداد چرام در مراسم تجلیل از بانک‌های عامل این شهرستان گفت: تعداد 150 طرح اشتغال‌زایی با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال، جهت مددجویان تحت حمایت در این شهرستان اجرایی شد.

اجرای 150 طرح اشتغال‌زایی در چرام

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام ظهر امروز علی‌حسن مظاهری در مراسم تجلیل از بانک‌های عامل با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، چرام و بهمئی در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شهرستان و جمعی از مسئولان، اظهار کرد: یکی از خدمات و برنامه‌های کمیته امداد اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت حمایت با ارائه تسهیلات می‌باشد و در راستای اجرای این امر مهم نیاز به تعامل و همکاری همه دستگاه‌ها و به خصوص بانک‌های عامل داریم.

رئیس کمیته امداد چرام افزود: در راستای تحقق این امر کمیته امداد با معرفی مددجویان واجد شرایط به بانک‌های عامل برای ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی اقدام به اجرای طرح‌های اشتغال می‌کند.

وی با قدردانی از همکاری بانک‌ها با کمیته امداد، خاطرنشان کرد: بانک‌های عامل در سال گذشته نهایت همکاری را با این نهاد و ارائه تسهیلات به مددجویان معرفی شده داشتند و امید است این روند همچنان ادامه یابد.

مظاهری تصریح کرد: در سال گذشته بیش از 340 طرح اشتغال‌زایی اجرا و در همین زمینه تعداد 520 مددجو در رشته‌های مختلف مهارتی آموزش دیدند.

ین مسئول با قدردانی از بانک ملی شهرستان در ارائه تسهیلات به مددجویان، گفت: با همکاری و تعامل با بانک ملی شهرستان تعداد 150 طرح اشتغال‌زایی با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال، جهت مددجویان تحت حمایت در این شهرستان اجرایی شد.

مظاهری گفت: تلاش ما اشتغال‌زایی مددجویان و خروج تدریجی آن‌ها از گردونه حمایت کمیته امداد با رسیدن به خودکفایی است و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

گفتنی است در پایان این مراسم از رئیس بانک ملی شهرستان جهت همکاری با این نهاد در ارائه تسهیلات و همچنین از همکاری خوب مدیریت جهاد کشاورزی و سازمان فنی و حرفه ای شهرستان در بخش آموزش مددجویان تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/82002/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول