اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور پرشور در انتخابات

کارگران مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی می‌کوبند

سازمان بسیج کارگری سپاه چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز کارگر آورده است: کارگران پرتلاش با بصیرت عمیق، با شرکت آگاهانه در انتخابات حماسه‌ای به یاد ماندنی رقم خواهند زد و مشت محکمی بر دهان دشمنان می‌کوبند.

کارگران مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی می‌کوبند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سازمان بسیج کارگری سپاه چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای با تجلیل از مقام شامخ شهدای کارگر اظهار کرد: در طول حیات انقلاب اسلامی تا به امروز استکبار جهانی به سردمداری آمریکا، انگلیس و رژیم غاصب صهیونیستی، انواع توطئه‌ها را به کار گرفته تا مانع رشد و بالندگی و ثمردهی نهال انقلاب اسلامی شود.

این بیانیه می‎افزاید: بی‌شک موج بیداری اسلامی در دنیا از ایستادگی و اسلام خواهی ملت مسلمان ایران نشاًت گرفته و به همین علت استکبار جهانی فشار بر ملت ایران را دو چندان کرده تا به زعم خود مانع از الگو شدن این ملت شود.

در ادامه این بیانیه آمده است: در سال حماسه سیاسی  و حماسه اقتصادی با تمام قوت و قدرت کمر همت بسته‌ایم تا اهداف و نقش‌های مسئولانه خود در سال‌جاری و پنج ساله پنجم  توسعه به منصه ظهور برسد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: کارگران و بسیجیان کارگر در تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب همت گمارده و به نام شهید بزرگوار مهدی کریمی به‌عنوان شهید شاخص سال، تبرک جسته که امید است با استعانت از خداوند بزرگ بتوانیم رسالت خود را به سرانجام مقصود برسانیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: تمامی کارگران پرتلاش عرصه تولید و صنعت مصمم هستند تا در کنار کارفرمایان و کارآفرینان فهیم صنعت که همسنگران واقعی کارگران عزیز هستند در تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در سال حماسه سیاسی  و حماسه اقتصادی همت گمارده و بار دیگر، دین خود را در جهاد و مبارزه مقدس با تهاجم اقتصادی استکبار ادا کنند.

در بخش دیگری از بیانیه آمده است: کارگران پرتلاش و با انگیزه، تحولات منطقه را به صورت دقیق رصد کرده و با محکوم کردن دخالت‌های استکبار در منطقه، حمایت خود را از ملت‌های مظلوم و ستمدیده اعلام می‌دارد.

این بیانیه می‌افزاید: کارگران پرتلاش با بینش بالا و بصیرت عمیق، با شرکت پرشور و آگاهانه در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و با انتخاب اصلح،  بار دیگر حماسه‌ای به یاد ماندنی رقم خواهند زد و مشت محکم دیگری بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی می‌کوبند.

در ادامه این بیانیه آمده است: بنا بر فرمایش مقام عظمای ولایت در دیدار با کارگران و کارآفرینان در هفته کارگر سال‌جاری مبنی بر استفاده از تولیدات داخلی، وظیفه خود می‌دانیم تا در راستای رشد و بالندگی صنعت داخلی و ارتقاء کیفیت تولید و کاهش هزینه‌های تولید کالاهای داخلی اقدام کرده و از همه ملت نیز می‌خواهیم تا با حمایت‌‎های مادی و معنوی خود از جمله ترجیح استفاده از تولیدات داخلی، کارگران زحمتکش و تلاشگر، را در این مهم یاری کنند.

انتهای پیام/68001/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول