اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز مطالعات دانشگاه علوم پزشکی بیرجند خبر داد

تجهیز مرکز مهارت‌های بالینی بیرجند

مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در حوزه مهارت‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند 40 میلیون تومان برای تجهیز آن هزینه شده است.

تجهیز مرکز مهارت‌های بالینی بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلام‌رضا فعال در ششمین جشنواره دانشگاهی شهید مطهری اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی بیرجند دارای واحدهایی مانند برنامه‌ریزی، پژوهش در آموزش، بالندگی و آزمون است.

وی با بیان اینکه در حوزه برنامه‌ریزی درسی اقدامات مهمی از جمله برگزاری کارگاه‌ها صورت گرفته است، ادامه داد: در این کارگاه‌ها اساتید حضور فعالی داشته‌اند.

ارائه 163 طرح در سال گذشته

مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند طرح دوره‌های ارائه شده در حوزه برنا‌مه‌ریزی در سال 90 را 50 طرح دانست و افزود: این طرح‌ها در سال گذشته به 163 طرح افزایش یافته است.

فعال با اشاره به اینکه تعداد طرح‌ درس‌های اساتید در این حوزه در سال 90 حدود 20 طرح بوده است، اذعان داشت: این طرح‌ها در سال گذشته به 517 طرح رسیده است.

وی مهمترین فعالیت در حوزه بالندگی را برگزاری کارگاه‌ها با حضور اساتید عنوان کرد و متذکر شد: همچنین واحد ارزشیابی نیز برای ارزشیابی اساتید و دانشجویان فعالیت می‌کند.

برگزاری المپیاد در بیرجند و مشهد

مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه در حوزه مهارت‌های بالینی این دانشگاه 40 میلیون تومان برای تجهیز مرکز مهارت‌های بالینی هزینه شده است، یادآور شد: در این حوزه همچنین آزمون او اس سی ای برگزار شده است.

فعال اضافه کرد: واحد آزمون دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برای بهبود کار خود اقدام به تهیه و ارتقاء نرم‌افزار کرده است.

وی خاطر نشان کرد: با برگزاری کلاس‌های المپیاد در مشهد و بیرجند دانشجویان موفق به کسب رتبه شدند.

انتهای پیام/69010/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول