اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ایلام:

آموزش شهروندی سرمایه‌‌گذاری برای آینده است

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: آموزش شهروندی سرمایه‌گذاری برای آینده است.

آموزش شهروندی سرمایه‌‌گذاری برای آینده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار علی دولتی ظهر امروز در دیدار با مدیر و کارکنان آموزش و پرورش استان ایلام اظهار داشت: آموزش شهروندی از ارکان اساسی زندگی اجتماعی و فرهنگ انسانی در جامعه است.

وی ادامه داد: آموزش شهروندی سبب تحکیم و تقویت نظام ارزش‌ها شده و در نهایت پایه‌های مشارکت پایدار را در جامعه استحکام می‌بخشد. 

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به نامگذاری امسال به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: امسال تلاش در عرصه علم و دانش وظیفه‌ای است که همواره در طول برنامه آموزش و پرورش کاملاً مشخص است.

دولتی با اشاره به موفقیت‌های کشور در عرصه‌های مختلف گفت: پیشرفت‌های کشور بیانگر این رویکرد است که مجموعه تعلیم و تربیت کشور با تلاش ایثارگرانه خود در راستای استحکام‌سازی پایه‌های علمی کشور تلاش دارد.

وی با تأکید بر این نکته که امنیت یک تولید اجتماعی است، اظهار داشت: نظم و انضباط یک تولید اجتماعی است که حاصل همه کارکردها است و نقش خانواده بزرگ آموزش و پرورش در این موضوع مؤثر است.

فرماندهی انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه همه برای وجود و حفظ امنیت دغدغه دارند، گفت: احساس مسئولیت همه اقشار جامعه در این راستا امری لازم و ضروری است و سهم مردم در تأمین امنیت و حفظ آرامش جامعه در گرو همکاری و تعامل با پلیس است.

دولتی با تأکید بر از بین بردن زمینه وقوع جرم در جامعه گفت: خانواده‌ها با تربیت صحیح فرزندان و توجه به روحیات و فعالیت‌های فردی و اجتماعی فرزندان خود می‌توانند از افتادن جوانان و نوجوانان در ورطه هلاکت و نابودی جلوگیری کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام نیز در این دیدار با تقدیر از حضور فرمانده انتظامی استان، از پلیس به عنوان معلمان جامعه یاد کرد و گفت: پلیس در راستای تأمین امنیت مردم و دعوت مردم به سلامت و عزت گام بر می‌دارد.

یزدان‌بخش شریفی انس و الفت بین قشر فرهنگی و پلیس را خوب ارزیابی کرد و گفت: خانواده آموزش و پرورش به جهت گستردگی و پوشش جمعیتی زیاد خود در راستای تأمین و حفظ و برقراری امنیت همواره تلاش دارد.

انتهای پیام/2246/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول