اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی خبر داد

افتتاح 4 طرح امدادی عمرانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در دهه فجر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی با اشاره به برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر استان در دهه فجر گفت: چهار طرح امدادی عمرانی هلال‌احمر استان در این دهه افتتاح می‌شود.

افتتاح 4 طرح امدادی عمرانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد‌رحیم شهریاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن دهه فجر، اظهار کرد: ترویج و تعمیق آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، تبیین اندیشه‌های دینی و سیاسی حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، ترسیم و تبیین جایگاه ایثار و شهادت در شکل‌گیری انقلاب اسلامی بسیار مهم و ضروری است.

وی به بازشناسی وجوه تمایز انقلاب اسلامی از سایر انقلاب‌ها، تبیین پیشرفت و دستاوردهای علمی انقلاب اسلامی و تشریح کارآمدی نظام اشاره کرد و افزود: باید در برنامه‌های مهم دهه فجر افزایش امید، نشاط، شادابی، پویائی، تجدید قوای نیروهای انقلابی و نسل جوان را مد نظر قرار داد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به برنامه‌های این جمعیت در دهه فجر اشاره کرد و گفت: اعزام 24 کاروان سلامت از سوی معاونت داوطلبان به مناطق محروم و همچنین زلزله‌زده استان یکی از برنامه‌های این جمعیت است که در قالب این کاروان‌ها 24 پزشک، 24 پرستار و 48 داوطلب به وسیله 24 دستگاه آمبولانس به این مناطق اعزام و به 7 هزار و 200 نفر ارائه خدماتی همچون ویزیت و توزیع داروی رایگان می‌پردازند.

شهریاری با اشاره به اینکه از این تعداد، 10 کاروان به مناطق زلزله‌زده استان اعزام می‌شوند، تصریح کرد: برای اجرای این طرح 100 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته است.

این مسئول از اعزام شش کاروان نیکوکاری به مناطق محروم در سطح استان خبر داد و گفت: این کاروان‌ها با حضور در مناطق محروم به توزیع لوازم‌التحریر و برپایی ایستگاه‌های سلامت می‌پردازند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمرخراسان‌جنوبی به افتتاح و بهره‌برداری از چهار طرح امدادی عمرانی در دهه فجر در استان خبر داد و افزود: این طرح‌ها شامل افتتاح پدبالگرد و سوله امدادی در شهرستان‌های سربیشه و قاینات است.

شهریاری به برگزاری همایش تجلیل از داوطلبان، امدادگران و جوانان برتر جمعیت هلال‌احمر اشاره کرد و اذعان داشت: در این همایش که با حضور رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر کشور برگزار می‌شود از داوطلبان، امدادگران و جوانان برتر عضو هلال‌احمرتجلیل می‌شود.

شهریاری، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی در بین کارکنان و اعضای جمعیت هلال‌احمردر سطح استان، دیدار با خانواده شهدا و غبارروبی مزار مطهر شهدا توسط اعضای جوان و امدادگر و داوطلب جمعیت هلال‌احمر استان را از دیگر برنامه‌های این جمعیت در دهه فجر نام برد.

انتهای پیام/69005/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول