اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خبر داد

افتتاح کانون بشردوستانه هلال احمر در زندان مرکزی بیرجند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از افتتاح کانون بشردوستانه جمعیت هلال احمر در محل زندان مرکزی بیرجند خبر داد.

افتتاح کانون بشردوستانه هلال احمر در زندان مرکزی بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرحیم شهریاری صبح امروز در مراسم افتتاح کانون بشردوستانه جمعیت هلال احمر در زندان مرکزی بیرجند به فعالیت‌های بشردوستانه این نهاد اشاره و اظهار کرد: جمعیت هلال احمر همیشه با اجرای طرح‌های داوطلبانه و همچنین استفاده از نیروهای جوان به خدمت‌رسانی مردم می پردازد.

وی حضور جوانان را در جمعیت هلال احمر بسیار مهم و ضروری دانست و تصریح کرد: شهدا الگوی واقعی جامعه و افراد در خدمت‌رسانی انسان‌دوستانه به مردم هستند و جوانان و داوطلبان امدادگر با تأسی از شهدا، تخصص و مهارت خود را در اختیار ملت قرار می‌دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بحث آموزش در جمعیت هلال احمر را بسیار ضروری دانست و گفت: جمعیت هلال احمر به منظور آموزش همگانی، آشنایی مردم با بلایای طبیعی و چگونگی مقابله با آن با طرح نشان نقطه امن در زلزله که در کشور به ثبت رسیده، عموم جامعه را با آموزش صحیح در برابر خطرها به هنگام وقوع بلایای طبیعی آشنا می‌کند.

شهریاری به اجرای طرح توسن روستایی در شهرستان قاین اشاره کرد و افزود: خراسان جنوبی با اجرای طرح توسن در روستاها و آموزش روستاییان با مباحث امدادی گامی مؤثر در آشنایی قشر محروم با مباحث امدادی و چگونگی برخورد با بلایای طبیعی برداشته است.

وی اهمیت آموزش‌های همگانی را بسیار مهم دانست و اذعان داشت: جمعیت هلال احمر بیرجند تاکنون بیش از 150 نفر از زندانیان را با اصول امداد و کمک‌های اولیه آموزش داده است.

محمدعلی اربابی مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی خراسان جنوبی نیز ضمن قدردانی از حضور جمعیت هلال احمر و افتتاح کانون بشردوستانه در زندان بیرجند متذکر شد: آموزش‌های امدادی و مهارت‌های زندگی می‌تواند نقش مؤثری در ارتقای سطح آگاهی زندانیان داشته باشد.

انتهای پیام/69005/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول