اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد امام خمینی خبر داد

ایجاد 500 هزار فرصت شغلی در کمیته امداد امام خمینی

سرپرست کمیته امداد امام خمینی گفت: سال گذشته 300 هزار فرصت شغلی در کمیته امداد ایجاد شد که این تعداد در سال جاری به 500 هزار فرصت می‌رسد.

ایجاد 500 هزار فرصت شغلی در کمیته امداد امام خمینی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین انواری ظهر امروز در همایش علمی تخصصی مدیران و کارشناسان روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد سراسر کشور اظهار کرد: برای رسیدن به چرخه خوداشتغالی، پرداخت وام از 15 میلیون به 20 میلیون تومان پیشنهاد شد که در صورت تصویب گام موثری در این زمینه برداشته می‌شود.

وی اضافه کرد: مهم‌ترین رویکرد کمیته امداد گسترش مشارکت عمومی و توانمندی و اصلاح شیوه زندگی جامعه هدف است.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی تصریح کرد: برای ایجاد شبکه نیکوکاری در سراسر کشور، مساجد را پیشخوان این طرح قرار داده‌ایم و ائمه جمعه و جماعات در اجرای این طرح نیز با کمیته امداد همکاری می‌کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: برای ورود به عرصه حماسی، نیاز به ارتباط با خداوند، نگاه منطقی به رشد و تعالی انسان‌ها، نیت صادق و خالص، داشتن روحیه حق‌پرستی، تکلیف‌گرایی و اراده قوی در گفتار و عمل است.

انواری با اشاره به اینکه پیام کمیته امداد امام خمینی مبتنی بر منطق و استدلال است، تصریح کرد: باید ظرفیت‌ها را شناخت و آن را در تغییر رفتار و بینش مخاطب اجرایی کرد، چراکه صدور پیام کمیته امداد به جامعه، نیاز به ایمان، آگاهی و بصیرت دارد.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی اظهار کرد: تدبیر، برنامه و ابتکار عمل از دیگر راهکارهای رسیدن به هدف است.

انواری اعتدال و دوری از افراط و تفریط را برای رسیدن به اهداف کمیته امداد ضروری دانست.

مدیرکل روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی نیز در ادامه این همایش دو روزه در سخنانی گفت: رویکرد این همایش ارزیابی و تبادل نظر در اجرای ارتقای دانش علمی و تخصصی و همسو شدن با رشد روزافزون تبلیغات در فضای هم‌اندیشی است.

عباس دارایی توسعه و نگرش تخصصی و علمی به مسائل پیش‌رو و آشنایی با سیستم نوین ارتباطاتی با ابزارهای مدرن را از دیگر اهداف و برنامه‌های مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های کمیته امداد دانست.

وی نقش نظارتی روابط عمومی‌ها را برای توسعه و مهارت‌های فردی و اجتماعی مثبت ارزیابی کرد و گفت: روابط عمومی‌های کمیته امداد در ترویج طرح اکرام و دیگر اهداف فرهنگی کمک به محرومان و افراد کم‌برخوردار فعالیت‌های چشمگیری داشته است.

انتهای پیام/2448/ز30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول