اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد فارس:

راه‌اندازی خبرگزاری ویژه کمیته امداد ضروری است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی فارس گفت: برای انتقال عملکرد و برنامه‌ها و استراتژی کمیته امداد به مخاطبان، نیاز به خبرگزاری مستقل داریم.

راه‌اندازی خبرگزاری ویژه کمیته امداد ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی الهیاری ظهر امروز در همایش علمی تخصصی مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های کمیته امداد سراسر کشور، در سخنانی با بیان اینکه برای انتقال پیام نیاز به سیستم‌های به روز اطلاع‌رسانی داریم و حضور استان‌ها در سایت امداد کم‌رنگ است،

وی با اشاره به اینکه در فضای مجازی سایت‌های محلی اثرگذار هستند، اظهار داشت: حمایت از خبرنگاران و اصحاب رسانه برای انتقال و پوشش خبرهای کمیته امداد مهم و اثرگذار است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی فارس تصریح کرد: نگاه کمیته امداد به روابط عمومی‌ها باید از حالت سخت‌افزای به نرم‌افزاری تغییر کند تا شاهد واحدی پویا و بانشاط و تاثیرگذار باشیم.

الهیاری با تاکید بر اینکه بودجه روابط عمومی پایین است، گفت: تفکر و دیدگاه ما نسبت به روابط عمومی‌ها باید تغییر یابد.

این مسئول بهره‌مندی از تجارب موفق همکاران، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و توان‌افزایی، تبیین طرح کمپین ملی تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی و همچنین تهیه بانک جامع اطلاعات کارگزاران و کارگروه‌های استانی را از جمله اهداف این همایش برشمرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نیز در ادامه این همایش در سخنانی ادامه داد: اجرای طرح اکرام بسیاری از مشکلات اقشار کم‌برخوردار را با حفظ عزت نفس برطرف می‌کند.

احمد همتی‌بوشهری خاطرنشان کرد: با وجود برخورداری از نعمت‌های مادی، انفاق کردن بخشی از درآمد، هنر ماندگار و باارزشی است.

وی با اشاره به اینکه کار فرهنگی ممکن است دیر جواب دهد، اما تاثیرگذار است، اضافه کرد: از رسانه ملی می‌توان در راستای تنویر افکار عمومی بهره‌مند شد، چرا که این رسانه نقش اساسی در ترویج فرهنگ اکرام دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اذعان داشت: مهم‌ترین استراتژی دشمن تبدیل جنگ سخت به نرم در قالب ترویج فرهنگ غربی است، از این رو اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برای مقابله با این ترفند، آموزه‌های دینی خود را در قالب طرح اکرام، هنر، شب شعر، نقاشی، فیلم‌های کوتاه ارائه می‌کند.

انتهای پیام/‌2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول