اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد

محکومیت 178 میلیون ریالی قاچاقچیان رادیو‌های خارجی در زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان از محکومیت 178 میلیون ریالی قاچاقچیان رادیوهای خارجی در استان خبر داد.

محکومیت 178 میلیون ریالی قاچاقچیان رادیو‌های خارجی در زنجان

حمیدرضا عزیزپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی استان به منظور جلوگیری از خرید و فروش کالاهای قاچاق در استان با همکاری سایر دستگاه‌ها اقدامات بسیاری را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه بازرسی از واحدهای خرید و عرضه کالا از جمله اقدامات اداره کل تعزیرات حکومتی در بحث جلوگیری از گرانفروشی و سایر تخلفات است، اضافه کرد: اخیراً با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و همچنین نیروی انتظامی استان 176 واحد صنفی در بازار استان مورد بازرسی قرار گرفته‌اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه واحدهای بازرسی شده شامل واحدهای عرضه‌کننده گوشت، لبنیات، لباس ‌فروشی و ... بودند،‌ اضافه کرد: پس از بازرسی 42 واحد صنفی به علت تخلفات انجام شده محکوم به پرداخت جریمه نقدی در حق صندوق دولت شدند.

وی با بیان اینکه تشدید بازرسی و نظارت بر واحدهای عرضه مذکور به منظور ایجاد رفاه حال مردم استان صورت گرفت، تصریح کرد: ایجاد نظم در بازار از اهداف اداره کل تعزیرات در راستای بازرسی‌های مذکور است.

عزیزپور با اشاره به سایر فعالیت‌های انجام شده توسط تعزیرات حکومتی استان طی روزهای اخیر افزود: اخیراً یکی از قاچاقچیان کالا و ارز براساس حکم شعبه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز محکوم شد.

وی تصریح کرد: این فرد که محکوم به قاچاق انواع دزدگیر و رادیو خارجی است، محکوم به ضبط کالاهای مکشوفه و پرداخت 178 میلیون و 290 هزار ریال جزای نقدی شد.

انتهای پیام/73005/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول