اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 - 148

منتظری: برای صعود در انتخابات نباید حریم‎ها شکسته شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: آبروی یک مومن بالاتر از رفتن به خانه خداست لذا نباید برای صعود در انتخابات هر حریمی را بشکنیم.

منتظری: برای صعود در انتخابات نباید حریم‎ها شکسته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، غلامرضا منتظری ظهر امروز در جلسه هم‎اندیشی با اصحاب رسانه در فرآیند آگاهی‎بخشی جامعه در آستانه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی که در استانداری گلستان برگزار شد اظهار داشت: اخلاق‌محوری در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری باید سرلوحه کار همگان قرار بگیرد و تمام افرادی که اعلام آمادگی کردند و کسانی که می‎خواهند در انتخابات شرکت کنند باید به حریم و حرمت‎ها احترام بگذارند.

وی افزود: تجربه سال‎های گذشته نشان داده خبرنگاران و مدیران مسئول مطبوعات در حد توان در دفاع از ارزش‎های اسلامی با بهره‎مندی از سلاح قلم، حاضر و ناظر بودند، بدون تردید در آزمون انتخابات 24 خرداد نیز کارنامه درخشانی از خود به یادگار خواهند گذاشت.

همت حضور؛ رکن اصلی در خلق حماسه سیاسی/ انتخابِ اصلح پله نخست را تکمیل می‎کند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه در انتخابات آتی محتاج دو همت هستیم، متذکر شد: همت حضور؛ رکن اصلی در خلق حماسه سیاسی است و همت انتخابِ اصلح نیز پله نخست را تکمیل خواهد کرد.

منتظری با تاکید بر اینکه خبرنگاران برای تحقق دو همت مذکور، نقش مهمی بر عهده دارد، تصریح کرد: نخستین عنصر خلق حماسه سیاسی ارتقاء سطح دانش، بینش سیاسی و اجتماعی جامعه است که در این راستا رسانه‎ها نقش سترگی بر عهده دارند.

وی بیان داشت: هر جریده، رسانه، نشریه و روزنامه‎ای به مثابه گلبرگ معرفتی است که اگر به شایستگی قلم بزند پاسخگوی نیاز اقشار مختلف جامعه خواهد بود.

رسانه‎ها از هر سخنی که آرامش جامعه را به هم می‎زند بپرهیزند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تصریح کرد: رسانه‎ها برای ارائه تصویر روشن از شاخصه‎ها و معیارهای انتخاب اصلح باید به گنجینه سخنانی که ریشه از سرچشمه زلال دارد تکیه کنند نه یک فرد حقیقی یا حقوقی؛ بلکه بهترین سرچشمه زلال شاخصه‎ها گنجینه گرانبهای سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری است.

منتظری؛ ارج نهادن به آرامش جامعه را یک ضرورت مهم خواند و ابراز داشت: اگر آرامش از هر جامعه‎ای رخت ببندد آن جامعه نمی‎تواند رسالت خود را به خوبی انجام دهد.

وی با تاکید بر اینکه کانون اصلی آرامش، فکر و اندیشه است، خاطرنشان کرد: اگر فضای روحی جامعه فضای نامطلوبی جلوه کند به آرامش مردم آسیب خواهد زد لذا باید از هر سخنی که آرامش جامعه را به هم می‎زند بپرهیزیم.

انتهای پیام/83001/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول