اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش‌بینی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از آینده سواحل بشار

سواحل رود بشار قطب گردشگری کشور می‌شود

مقام ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سواحل رودخانه بشار می‌تواند به قطب گردشگری ایران تبدیل شوند، خطاب به مسئولان گفت: نباید از این ظرفیت غافل شد.

سواحل رود بشار قطب گردشگری کشور می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید حسین صابری ظهر امروز در کمیسیون ماده پنج شهرسازی با اشاره به ظرفیت‌ها و زیبایی‌های کم‌نظیر ساحل رودخانه بشار اظهار داشت: سواحل رودخانه پر آب بشار از هر نظر آماده سرمایه‌گذاری است که اگر این اتفاق بیفتد شاهد تحول در بخش‌های گردشگری، اشتغال و کشاورزی خواهیم بود.

وی با اشاره به برخی ظرفیت‌های پنهان سواحل رودخانه بشار افزود: امکان راه‌اندازی ورزش‌هایی چون قایقرانی در بخش آب‌های روان و خروشان، احداث مزارع پرورش ماهی، احداث باغ، ایجاد اماکن گردشگری و مسائلی از این دست از جمله زمینه‌های سرمایه‌گذاری در سواحل رودخانه بشار است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به اراضی مستعد بین رودخانه بشار و جاده کمربندی اصفهان یاسوج اشاره کرد و ادامه داد: این اراضی را از امور آب منطقه‌ای بگیرید و بزرگ‌ترین پارک گردشگری را در آن ایجاد کنید.

سواحل بشار قطب گردشگری کشور می‌شود

مقام ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سواحل رودخانه بشار می‌تواند به قطب گردشگری ایران تبدیل شوند، خطاب به مسئولان گفت: از این ظرفیت غافل نشوید چراکه آیندگان در مورد عملکرد امروزی ما قضاوت خواهند کرد.

وی تأکید کرد: مسئولان سرمایه‌گذاری که حداقل 500 میلیون تومان سرمایه‌گذاری کند را پیدا کنند و بعد ببینند که چه کارهای ماندگار و سودمندی در این اراضی ساحلی می‌شود انجام داد.

صابری تصریح کرد نگاه کوتاه مدت و بخشی‌نگری به مسائل را یک آفت خواند و گفت: نگاه شما به مسائل شهرسازی باید نگاهی دوراندیشانه باشد به طوری که این شهر را برای 500 سال آینده ببینید و برنامه‌ریزی شما بر این اساس باشد.

انتهای پیام/82005/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول