اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 - 147

کیاپور: قانون در تبلیغات زودرس سکوت دارد / برتری ائتلاف قومی مذهبی بر ائتلاف‎های سیاسی

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری گلستان گفت: هیچ‎کس حق تبلیغات زودرس ندارد اما این موضوع مبتلا به دستگاه‎ها و کاندیداها شده و به شورای نگهبان اعلام کردیم تا سخنرانی‎های پیش از موعد کاندیداها در احراز صلاحیت‎شان لحاظ شود.

کیاپور: قانون در تبلیغات زودرس سکوت دارد / برتری ائتلاف قومی مذهبی بر ائتلاف‎های سیاسی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدابراهیم کیاپور ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: تبلیغات زودرس، پدیده زشتی است که در این ایام شاهد آن هستیم که شاید از سوی نمایندگان مجلس مطرح شده اما قانون در این‎باره سکوت اختیار کرده است.

وی با تاکید بر اینکه همه افراد احراز صلاحیت شده جزو سرمایه‎های جمهوری اسلامی ایران محسوب می‎شوند، متذکر شد: برای تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری، امکانات مساوی در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

برای امکانات کاندیداها بی‎انصافی و بی‎عدالتی نمی‎شود

دبیر ستاد امنیت انتخابات گلستان افزود: کاندیداهایی که مورد تائید شورای نگهبان قرار بگیرند در زمینه امکانات بی‎انصافی و بی‎عدالتی نخواهد شد.

کیاپور با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی با متخلفان، برخورد قانونی ‎می‎کند، خاطرنشان کرد: کسانی که بخواهند در برابر قانون تخلف و کوتاهی کنند و یا از امکانات دولتی برای تبلیغات استفاده کنند، با آنها برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی در خصوص تخلفاتی که در گلستان در محدوده اختیارات شورای تامین و دستگاه‎های قضایی صورت می‎گیرد، ابراز داشت: دستگاه قضایی استان به طور یکپارچه و متحدالقول تصمیم دارد با هر گونه تخلف انتخاباتی برخورد جدی کند.

خدمات نظام اسلامی باید به تصویر کشیده شود

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری گلستان افزود: به محض اینکه ستادهای کاندیداها شکل گرفت ستاد امنیت انتخابات استان جلسه مشترکی با همه روسای ستاد کاندیداهای ریاست جمهوری استان خواهد گذاشت و انتظارات و توقعات خود را در قالب منشوری بیان می‎کند.

کیاپور با تاکید بر اینکه خدمات نظام اسلامی و نه دولت‎ها باید به تصویر کشیده شود، بیان داشت: برخی ستادهای انتخاباتی فضا را به گونه‎ای نشان می‎دهند که گویی تا به حال در نظام اسلامی هیچ خدمتی صورت نگرفته است که این دور از رفتار و شأن انسانی است.

وی قضاوت منصفانه را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: گرچه با چیزی که مستحق مردم است فرسنگ‎ها فاصله داریم اما اینها نباید در انعکاس خدمات نظام خللی وارد کند.

تلاش سیاسیون برای گرفتن اعتبارات مالی و اقتصادی در انتخابات شوراها

دبیر ستاد امنیت انتخابات گلستان با بیان اینکه مسائل قومی و طایفه‎ای بر مسائل سیاسی غلبه دارد، اذعان کرد: ائتلافاتی که در سطح شهرستان گرگان و سایر شهرهای استان شاهدیم این است که ائتلاف قومی مذهبی بر سایر ائتلاف‎های کاری، جریانی، حزبی برتری دارد.

کیاپور افزود: در انتخابات شوراها، مسائل سیاسی در اولویت بعدی قرار دارد به طوری که در انتخابات این دوره، ائتلاف گرگانی‎های اصیل در حال شکل گرفتن است و سیاسی نیست و نکته حائز اهمیت فقط گرفتن اکثریت آراست.

وی انتخابات شورا را بااهمیت خواند و اظهار داشت: انتخابات شوراها برای تمام سیاسیون برای در اختیار قرار گرفتن رقم بالای اعتبارات مالی و اقتصادی مهم و بااهمیت است چنانچه بودجه سالانه شهرداری گرگان در سال‌جاری 140 میلیارد تومان بوده است که این رقم با اعتبارات جاری و عمرانی کل استان برابری می‎کند.

تمام امکانات را برای خلق حماسه سیاسی بسیج کنیم

دبیر ستاد امنیت انتخابات گلستان بر ضرورت امنیت ملی، وحدت ملی و اقتدار ملی تاکید کرد و گفت: باید تمام امکانات را برای انتخابات باشکوه و خلق حماسه سیاسی بسیج کنیم.

انتهای پیام/83001/صا40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول