اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تمام شهرهای تازه تأسیس سیستان و بلوچستان صورت گرفت

قرارداد همکاری بیمه سلامت با 29 دفتر پیشخوان دولت

مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان گفت: در تمام شهرهای تازه تأسیس سیستان و بلوچستان با 29 دفتر پیشخوان دولت، قرارداد همکاری منعقد شده است.

قرارداد همکاری بیمه سلامت با 29 دفتر پیشخوان دولت

محمد صفدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: آنچه برای ما مهم و قابل احترام است خدمت به مردم و رضایتمندی آحاد جامعه و بیمه شدگان است.

وی افزود: به منظور رفاه حال بیمه شدگان استان، اداره‌کل بیمه سلامت استان با بیش از هزار و 270 مؤسسه اعم از دولتی و بخش خصوصی قرارداد همکاری در سراسر استان منعقد کرده است.

مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان ادامه داد: بیمه شدگان ما با مراجعه به این واحدها از خدمات دولتی در بخش بستری 90 درصد و در بخش بستری خصوصی 70 درصد بهره‌مند خواهند شد.

صفدری عنوان کرد: اداره‌کل بیمه سلامت استان به منظور رفاه حال بیمه شدگان و تسهیل در امر صدور دفاتر بیمه شدگان دارای یک اداره‌کل در زاهدان و شش اداره بیمه در شهرهای دیگر استان است.

وی افزود: این شش اداره بیمه در شهرستان‌های زابل، خاش، سراوان، نیکشهر، چابهار و ایرانشهر و 9 نمایندگی در شهرستان‌های زابل، دلگان، سیب و سوران، کنارک، راسک، زهک، زابلی، هیرمند و زاهدان است که کار صدور دفاتر بیمه شدگان را انجام می‌دهند.

رئیس شورای هماهنگی بیمه‌های سیستان و بلوچستان گفت: همچنین این اداره‌کل در تمام شهرهای تازه تأسیس در استان اعم از جنوب و شمال استان با 29 دفتر پیشخوان دولت قرارداد همکاری منعقد کرده که کار صدور دفاتر بیمه شدگان را انجام می‌دهند تا بیمه شدگان مشکل ایاب و ذهاب نداشته باشند.

صفدری خاطرنشان کرد: یکی از مقوله‌های بسیار مهم، انجام امورات نظارتی بر عملکرد نمایندگی‌ها و دفاتر پیشخوان دولت است.

وی اضافه کرد: این امر توسط اداره بیمه‌گری و درآمد و اداره نظارت و ارزشیابی استان در بازدیدهای مکرر بر فعالیت‌های آنان نظارت فعال داشته و بر روند اجرای صدور دفاتر و مؤسسات طرف قرارداد نظارت صورت می‌گیرد.

مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان اضافه کرد: بحث آموزش یکی از بحث‌های بسیار مهم است که اگر هر کارمندی آموزش‌های لازم اداری را دیده باشد و به آنها عمل کند موجب تسهیل در روند اجرای صدور دفاتر بیمه و تکریم ارباب رجوع می‌شود.

صفدری ادامه داد: همچنین اگر کارکنان نمایندگی‌ها و دفاتر پیشخوان آموزش‌های لازم را فراگیرند یقیناً خدمات‌رسانی سریع‌تر و بهتر خواهد شد.

این مسئول گفت: این اداره ‌کل با بیش از یک‌میلیون و 736 هزار و 118 نفر از جمعیت استان بیمه شده اعم از کارکنان دولت، سایر اقشار (خانواده شهدا و جانبازان، مددجویان کمیته امداد، بهزیستی) و روستاییان استان و شهروندان را تحت پوشش خود قرار داده و خدمات‌رسانی می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی بیمه‌های سیستان و بلوچستان اذعان داشت: در راستای اجرای برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع در روستاها و شهرهای استان، این اداره‌کل با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی زاهدان و زابل و بیمه‌های درمانی در راستای برنامه پزشک خانواده جلسه همکاری برگزار می‌کند.

صفدری در پایان متذکر شد: در تمام شهرهای استان، استقرار پزشک خانواده انجام شده است.

انتهای پیام/75003/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول