اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته جهاد کشاورزی صورت می‌گیرد

افتتاح 424 پروژه زیربنایی بخش کشاورزی در خراسان جنوبی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: در هفته جهاد کشاورزی 424 پروژه زیربنایی کشاورزی با اعتبار 171 میلیارد و 24 میلیون ریال افتتاح می‌شود.

افتتاح 424 پروژه زیربنایی بخش کشاورزی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلام‌رضا هادربادی ظهر امروز در کارگروه توسعه بخش کشاورزی خراسان جنوبی ضمن تبریک فرارسیدن هفته جهاد کشاورزی اظهار کرد: در این هفته 424 پروژه در استان به بهر‌ه‌برداری می‌رسد.

وی میزان اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌ها را 171 میلیارد و 24 میلیون ریال دانست و ادامه داد: این پروژه‌ها برای 156 نفر زمینه اشتغال مستقیم را فراهم می‌کند.

هزینه‌کرد 40 میلیاردی برای افتتاح پروژه در فردوس

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه بیشترین پروژه‌ها به ترتیب در شهرستان‌های فردوس، سرایان و طبس به بهره‌برداری می‌رسد، اذعان داشت: در فردوس 113 طرح در هفته جهاد کشاورزی به بهره‌برداری می‌رسد.

هادربادی با بیان اینکه اعتبار هزینه شده برای افتتاح این طرح‌ها در فردوس 40 میلیارد و 109 میلیون ریال بوده است، یادآور شد: با افتتاح طرح‌ها در این شهرستان 90 خانوار از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

وی تعداد پروژه‌های افتتاحی در سرایان را 105 طرح عنوان کرد و متذکر شد: برای اجرای این پروژه‌ها 35 میلیارد و 969 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

فراهم شدن زمینه اشتغال برای 47 نفر در طبس

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از ایجاد اشتغال مستقیم برای 35 نفر با اجرای طرح‌ها در سرایان خبر داد و تصریح کرد: همچنین با اجرا شدن این طرح‌ها یک‌هزار و 228 خانوار از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

هادربادی تعداد پروژ‌ه‌های افتتاحی در طبس را 62 پروژه عنوان کرد و افزود: با اجرای این پروژه‌ها زمینه اشتغال مستقیم 47 نفر در این شهرستان فراهم می‌شود.

وی با اشاره به طرح‌های افتتاحی در هفته جهادکشاورزی در طبس اضافه کرد: اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح‌ها بالغ بر 40 میلیارد و 317 میلیون ریال بوده است.

اجرای 29 پروژه در نهبندان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از افتتاح 38 پروژه در این هفته در بیرجند خبر داد و گفت: اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌ها 14 میلیارد و 752 میلیون ریال بوده است.

هادربادی با بیان اینکه 29 طرح در هفته جهاد کشاورزی در نهبندان به بهره‌برداری می‌رسد، ادامه داد: با اجرای این طرح‌ها زمینه اشتغال مستقیم 5 نفر در این شهرستان فراهم می‌شود.

وی اعتبار هزینه شده برای اجرای پروژه‌ها در نهبندان را 8 میلیارد و 565 میلیون ریال دانست و اذعان داشت: همچنین یک‌هزار و 52 خانوار نیز از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

هزینه‌کرد 10 میلیاردی برای افتتاح پروژه در قاینات

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی میزان طرح‌های افتتاحی در هفته جهاد کشاورزی در قاینات را 24 طرح عنوان کرد و یادآور شد: برای اجرای این طرح‌ها 10 میلیارد و 924 میلیون ریال هزینه شده است.

هادربادی همچنین از افتتاح 14 پروژه در این هفته در بشرویه خبر داد و تصریح کرد: اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه‌ها 6 میلیارد و 564 میلیون ریال بوده است.

وی با بیان اینکه در شهرستان‌های خوسف، درمیان و زیرکوه نیز طرح‌هایی در این هفته به بهره‌برداری می‌رسند، خاطر نشان کرد: برای اجرای این طرح‌ها 10 میلیارد و 321 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/69010/ب40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول