اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اعلام کرد

الزام قانونی پلیس در برخورد با ماهواره

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: پلیس موظف است بنا به الزام قانونی و مسئولیت عرفی و اخلاقی با استفاده‌کنندگان از گیرنده‌های ماهواره‌ای برخورد کند.

الزام قانونی پلیس در برخورد با ماهواره

رحیم جهان‌بخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به استفاده غیرمجاز از گیرنده‌های ماهواره‌ای در منازل، اظهار داشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بنا به الزام قانونی و مسئولیت عرفی و اخلاقی موظف است با این افراد برخورد کند.

وی گفت: درصد قابل توجهی از نقطه شروع بزه در حوزه مسائل اخلاقی در ارتباط تنگاتنگ با استفاده از گیرنده‌های ماهواره‌ای قرار دارد.

جهان‌بخش با اشاره به اینکه مردم به خوبی آسیب‌های ناشی از برنامه‌های ماهواره‌ای را درک کرده‌اند، خاطرنشان کرد: مردم با روش‌های خاص فرهنگی درصدد جلوگیری از تخریب فرهنگ ایرانی اسلامی هستند و به خوبی در این حوزه وارد شده‌اند.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی افزود: اغلب مردم با قانون جدید مبارزه با سلاح آشنا نیستند.

وی با اشاره به اینکه این قانون قبلاً شامل سلاح و مهمات غیرمجاز بود، یادآور شد: برابر قانون جدید حمل غیرمجاز هرگونه شوکر، افشانه اشک‌آور، سلاح‌های سرد غیرمجاز و ترقه‌ها مشمول قانون مبارزه با سلاح و مهمات غیرمجاز است.

جهان‌بخش، نگهداری، تهیه و توزیع سلاح سرد غیرمتعارف را غیرقانونی عنوان کرد و گفت: سلاح سرد غیرمتعارف شامل شمشیر، خنجر و هر ابزار برنده‌ای که شکل خانگی نداشته باشد، می‌شود.

وی اضافه کرد: متصدیان برخی مشاغل حساس با نظر کمیته و از طریق پلیس پیشگیری نیروی انتظامی آذربایجان غربی می‌توانند مجوز دریافت شوکر و یا افشانه اشک‌آور اخذ کنند.

انتهای پیام/61010/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول